Nullenusken Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg forstår ingenting... Før hadde jeg syklus på 26 dager, og den var veldig jevn. Plutselig begynte det å forandre seg. De siste gangene nå har syklusen vært: - 30 dager - 27 dager - 31 dager - 29 dager Og disse syklusene er jo alle ganske lange i forhold til den jevne 26-dageren... Er jo umulig å finne ut av EL eller noe nå!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde ca 6 mnd med annenhver gang lang og kort syklus. fra 18-23 dager på det korteste og til 28-34 dager på det lengste. Har aldri prøvd å finne EL eller noe, så kan ikke hjelpe deg der men... Syklusen hopper og ordner litt av og til. Men det er som regel ikke noe galt for det.
Nullenusken Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Ok, takk for svar.... Er ikke så bekymret, for den varierte mye før den ble stabil en periode... Men er bare så irriterende når jeg prøver å bli gravid
Vertigo Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har også hatt uregelmessig syklus. Det som funket her var å sjekke livmortapp og slim. Da vet en ganske nøyaktig når el er, uansett lengde på syklusen.
Nullenusken Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 Hvordan kjenner man egentlig livmortappen???
Vertigo Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Her ligger det en del artikler med info: http://www.snartgravid.com/index.php/Egglosning/ Lykke til på "jakten"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå