Gå til innhold

VIBRATOREN:=)!!!

mamma til 2 små:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off hehe litt flaut spørsmål men kan jeg lurte på.....Kan vel bruke den når en er fødeklar?

Grunnen til at vi ikke skal bruke den før er vel pga det kan bidra til modning..ikke at jeg er noe sexgal for tiden men kansje den kan sette litt gang til fødsel:=)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hehe...tror kanskje jeg skal lete fram min lille lilla kompis selv hvis det kan sette litt fart på ting...=) Men tenker du da å bruke den inni (slik at ristingen skal sette i gang noe) eller utenpå (for at orgasmen skal skynde på)?? Vanligvis får jeg bare en haug med kynnere etter orgasme, ingen real action. Men det er lov å prøve seg! =)

Skrevet

tror nok at vanlig sex er bedre.. for er sæden som gjør at man blir moden eller noe sånt

Skrevet

inni med vibratoren på...Ja tror jeg skal prøve den!....kan jo bare sitte helt vanlig her foran pcen hehe....lettere det enn sex me sambo..stress hehe....

Skrevet

Tror ikke det er selve vibratoren som kan sette igang fødselen altså, men sæden fordi den inneholdet stoffer som modner oss damer når babyen er klar for fødsel - og det er dårlig med sæd i vibatorer har jeg hørt:))

Skrevet

Jeg har hørt at en ikke skal bruke vibrator tidlig i svangerskapet pga det kan gi modning...en som vibrerer hehe...men da tenker jeg slik at:da er det vel genialt å bruke den nå som jeg er fødeklar?

Sæd kan jeg bare glemme hehe....orker ikke +jeg vil ikke ha noe kliss inni der..

Skrevet

Vibrator skal vel ikke brukes fordi det kan føre til forrandringer i hjerteslagene til junior?

Skrevet

off hjelpe meg....da er det uaktuelt !!

Skrevet

det med hjerteslagene stemmer ikke.det er fordi man kan fremskynde fødselen man ikke skal bruke vibratoren.

skal se om jeg finner den linken der jeg leste det.

Skrevet

1-2-3!

Har ingenting med hjerteslagene å gjøre!

Hvis du skal bruke vibrator, så skal den kun brukes på klitoris! Hvis den vibrerer oppi der så kan det være med på å sette igang fødselen! Kan føre til for tidlig fødsel!

Vibratoren kan TRYGT brukes utenpå! :)

Skrevet

hvis du går inn på mors uke 34 og babyens uke 32 så står det skrevet noe om det der.

Skrevet

Jeg har en sånn massasje stav (ikke seksuell greier), bare sterk vibrering for rygg, nakke og stive ledd.. En stor sak!! hehe!!

Har hørt det kan funke som modning om man bruker på korsrygg og sånn, stemmer dette?

Skrevet

Ok takk for svar alle sammen:=) vibrator here we come:=)

Skrevet

...men ønsker vi fødsel i uke 30 da?

Jeg er i uke 32, men tror nå at babyen har det best inni magen i en måned til.. -minst...

Er ikke klar for 5-6 uker på sykehus før vi får babyen hjem, altså..

Tror forøvrig at vibratoren bare bidrar til videre modning hvis det først er i ferd med å åpne seg.. den får nok ikke gjort stort "alene"..

Skrevet

DA hadde jeg heller foretrukket sex ja hehe..

for når man blir satt igang så inneholder gele/tabl det samme som er i sæden som gjør at det setter igang fødselen :)

Men man må uansett begynne å bli moden for at det skal skje da:) man blir heller ikke satt igang med kur uten man sjekker om man er moden nok..for visst ikke så fun ker det ikke

så sett igang å ha sex istedet du hehe

Skrevet

trodde normal sex med sæd hjalp på modningen.og at vibratoren kun ga kynnere jeg...*rødme*

Skrevet

Må bare kommentere denne; Hun er egentlig ikke i uke 30, mange uker lenger på vei... Vet det fra 3.tri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...