Gå til innhold

kald på hendene om natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har soveromsvinduet stående litt åpent på natta, lillegutt sover mye bedre da..

meeeen så er det jo det da,at han alltid ligger med hendene over dyna, nytter ikke putte dem under uasett, så han er isekald på hendene...skal jeg kle på ham votter om natta da liksom? eller hva kan jeg gjøre? redd for at han skal bli syk jeg..han er av den typen som liker å smatte på tommelen og på hendene sine så han blir sikkert lypsk dersom han må ha votter på=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig at babyer er kalde på hendene om natta - null stress.

Skrevet

vår er også kald på hendene selv om det er 22++ og deilig hjemme hos oss.. synes han er kald hele tiden på henden jeg!men over til ditt problem så trur jeg ikke det gjør noe? har du merket noe så langt da?

Skrevet

bare lurer: har dere åpent vindu uansett temp ute? Jeg og sambo har alltid hatt åpent vindu, men er litt mer forsiktig nå som jenta ligger med oss...

Skrevet

nei når det er mange minus ute så har vi det ikke åpent, det er da som regel ganske kjølig på soveromet fra før=)

Skrevet

det er vel anbefalt å ha ca 17-18 grader på soverommet , vi har nok noe sånt tenker jeg...og mini er kjempekald på hendene når han våkner på natta og morgenen. Jeg har prøvd votter og det har funka bra frem til nå, men nå stapper han henda i munnen så da fyker vottene uansett. Prøver å putte dem under dyna så fort jeg ser han har de oppe da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...