Gå til innhold

symptomer men neg. grav.test.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror somsagt tidligere at jeg hadde EL rundt 18 des. tok en test i ettermiddag som var negativ. Er små kvalm, har mens murring og rar smak i munnen. akkurat som ved siste svangerskap, men altså neg test. Har jeg testet for tidlig eller er det homonene som lurer meg?

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ønske jeg kunne svare deg på dette! Vi er nok i samme båt, bortsett fra at jeg ikke har vært gravid, så jeg har ikke noe å sammenligne med da... men symptomer mangler jeg ikke, selv om jeg nok må regne med at kroppen lurer meg trill rundt...

lykke til uansett, håper spiren sitter for oss begge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...