juliogdesember Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Tror somsagt tidligere at jeg hadde EL rundt 18 des. tok en test i ettermiddag som var negativ. Er små kvalm, har mens murring og rar smak i munnen. akkurat som ved siste svangerskap, men altså neg test. Har jeg testet for tidlig eller er det homonene som lurer meg? Noen med erfaring?
allegodetingertre<3 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 skulle ønske jeg kunne svare deg på dette! Vi er nok i samme båt, bortsett fra at jeg ikke har vært gravid, så jeg har ikke noe å sammenligne med da... men symptomer mangler jeg ikke, selv om jeg nok må regne med at kroppen lurer meg trill rundt... lykke til uansett, håper spiren sitter for oss begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå