Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har kjøpt ammebh med spiler fordi dette er det eneste jeg har brukt tidligere. Tror ikke bh'er uten funker på meg.. Så hører jeg plutselig at dette kan føre til brystbetennelse og slikt fordi de kan klemme på melkekjertlene? Noen tanker om dette? Synes jo det er viktig at bh'en støtter godt også, er jo det som er meningen med en bh.. Og de hadde vel kanskje ikke laget dette hvis det var "farlig"?
Gjest mphs Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Det er nok riktig at spilene klemmer på melkegangene og at dette kan føre til tette melkeganger og brystbetennelse. Jeg unngikk derfor spiler helt sist gang og fikk ingen betennelser. Men jeg vet jo ikke om dette var grunnen og har faktisk kjøpt meg en ammebh med spiler denne gangen for å prøve den når jeg skal amme nå om ikke lenge.
Eliise Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hadde spiler sist, men ingen betennelse =)
Vårunge08 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Var på undertøysforretning for å kjøpe meg ammebh med spiler, men de hadde sluttet med det produktet fordi det var skadelig for melkesprengte ammepupper. Er nok best å klare seg uten spiler, ihvertfall mens man fullammer og produksjonen er på topp. Egentlig helt ok for et halvår de uten spiler også.
jaja.. Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Veit ikkje akkurat om spiler = betennelse for alle, men eg fekk betennelse av det. I tillegg var spilebh`ar veldig ubehagelig når eg var mjølkesprengt. reknar med at du berre må prøva deg fram til kva som er best for deg. PS! puppane kan vekse mykje rett etter fødsel så eg ville ha venta med å kjøpe fleste amme bh`ar til etterpå...Eg gjekk frå størrelse b til d "over natta" og ingen av dei forhandskjøpte ammebh`ane var store nok....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 De kan klemme av melkekjertlene ja :/ Jeg liker også best bh med spiler, da jeg føler puppene sitter bedre på plass da. Men jeg kjøpte alikevel uten sist, da "alle" sa at jeg ikke burde ha med spiler. Ikke gøy med betennelse heller da Det er jo ikke farlig, men veeeldig vondt. Er jo ikke sikkert du får det da, men det er en sjangse en velger om man vil ta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå