Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har en sønn født i april-06, gravid igjen. Flere ?
-carina- Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er gravid igjen... Men det vet du jo! :oD Karsten kom juli-06 og nå er det sånn omtrent 10 dager til han skal bli storebror! Venter spent... ;o)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er gravid igjen, men har ikke fortalt pappaen ennå, derfor er jeg anonym. Vil ikke at noen andre skal finne det ut og fortelle ham det før jeg gjør det. Kjent nick her inne. Fødte i oktober 2006.
Hidjey Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Jepp, Marcus er født i oktober 06, og skal bli storebror i juli..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Vår første ble født i juni-06 og ny baby kommer i april-08!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Jepp,fikk september 06,og venter august 08 om alt går bra:)
strekkmerketrollet Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 er ikke gravid, men har akkurat vert det ) Fikk ei jente feb 06, og fikk ei til nå i sept... vet det ikke var det du spurte etter, men fikk så lysst å svare uansett ;o)
To fine gutter Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Fikk gutt i mars 06, og venter nestemann når som helst :-)
Mirakeljenta08 Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 fikk min kjære sønn i juli06 å venter nytt vidunder i august 08. hvis alt går bra, får jo håpe det
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Blir spennede, Carina : ) Ble tante i dag tidlig, og har vært på besøk allerede. Så nydelig og så bitteliten.....får helt tårer i øynene av å tenke på det : ) Masse lykke til med fødselen : )
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Ser det er noen flere som også venter i august. Spennende : ) Da kan det jo hende vi prates litt nærmere ? : )
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #12 Skrevet 31. desember 2007 Nr 2 ble født april 06 og i juli kommer nr 3. Gleder oss masse. Snart ferdig med uke 14 - hjelp som disse ukene flyr!
to guttegull Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 Heihei! Jeg er også gravid igjen! Har en liten tass som ble født i september 06, han blir storebror i august! Litt uvirkelig akkurat nå, men gleder oss masse! Tror denne tida kommer til å gå forferdelig fort!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. januar 2008 #14 Skrevet 1. januar 2008 Fikk frøkna i august 06 og venter en ny i juli. Er vel 13 uker på vei ca.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 Oi! Jeg visste hverken at Crow eller -carina- var gravide, jeg! GRATULERER!!! Spennende! Jeg er blant de få som ikke skal ha to tette her inne virker det som
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 Ja:) Cornelia blir 2 i mars og storesøster i juli:)))
Rose69 Skrevet 1. januar 2008 #17 Skrevet 1. januar 2008 Har en sønn på 1 år.Er gravid på nytt...9 uker på vei :-)
Glamgirl Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 Fikk ei jente i april-06. Venter baby i april-08. Vi gleder oss masse:-)
Glamgirl Skrevet 1. januar 2008 #19 Skrevet 1. januar 2008 Nå er jeg visst helt på bærtur. Ho kom i februar-06. Får skaylde på for tidlig ammetåke...
-carina- Skrevet 1. januar 2008 #20 Skrevet 1. januar 2008 Takk for det! Er jo ikke lenge igjen... Men fikk i hvert fall ønsket mitt oppfylt, det rakk ikke å bli 2007-barn! :oD
**geisha**06♥08 Skrevet 2. januar 2008 #22 Skrevet 2. januar 2008 Har ei jente på 16 mnd, født august 06, og venter baby april 08.. Er 23 uker på vei:)
It's all about me Skrevet 2. januar 2008 #23 Skrevet 2. januar 2008 Lillegutt kom i april 2006, nestemann ventes i slutten av juli neste år )
-carina- Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 PS. Nå er jeg ikke gravid lenger... Status endret fra gravid ett-barns mor til ikke-gravid to-barns mor! ;o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. januar 2008 #25 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer -carina-!!!! Ble litt nervøs da jeg leste første setningen, men mente å huske at du hadde sagt det var like før du skulle føde. Så leste jeg setning nummer to!!!!! ;) Når fødte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå