Gå til innhold

Mange som er gravide igjen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid igjen... Men det vet du jo! :oD

Karsten kom juli-06 og nå er det sånn omtrent 10 dager til han skal bli storebror! Venter spent... ;o)

Skrevet

Jeg er gravid igjen, men har ikke fortalt pappaen ennå, derfor er jeg anonym. Vil ikke at noen andre skal finne det ut og fortelle ham det før jeg gjør det.

Kjent nick her inne. Fødte i oktober 2006.

Skrevet

Jepp, Marcus er født i oktober 06, og skal bli storebror i juli..

Skrevet

Vår første ble født i juni-06 og ny baby kommer i april-08!

Skrevet

Jepp,fikk september 06,og venter august 08 om alt går bra:)

Skrevet

er ikke gravid, men har akkurat vert det :o)

 

Fikk ei jente feb 06, og fikk ei til nå i sept... vet det ikke var det du spurte etter, men fikk så lysst å svare uansett ;o)

Skrevet

Fikk gutt i mars 06, og venter nestemann når som helst :-)

Skrevet

fikk min kjære sønn i juli06 å venter nytt vidunder i august 08. hvis alt går bra, får jo håpe det

Skrevet

Blir spennede, Carina : ) Ble tante i dag tidlig, og har vært på besøk allerede. Så nydelig og så bitteliten.....får helt tårer i øynene av å tenke på det : )

 

Masse lykke til med fødselen : )

Skrevet

Ser det er noen flere som også venter i august. Spennende : ) Da kan det jo hende vi prates litt nærmere ? : )

Skrevet

Nr 2 ble født april 06 og i juli kommer nr 3.

Gleder oss masse. Snart ferdig med uke 14 - hjelp som disse ukene flyr!

Skrevet

Heihei! Jeg er også gravid igjen! Har en liten tass som ble født i september 06, han blir storebror i august! Litt uvirkelig akkurat nå, men gleder oss masse! Tror denne tida kommer til å gå forferdelig fort!

Skrevet

Fikk frøkna i august 06 og venter en ny i juli. Er vel 13 uker på vei ca.

Skrevet

Oi!

 

Jeg visste hverken at Crow eller -carina- var gravide, jeg! GRATULERER!!! Spennende!

 

Jeg er blant de få som ikke skal ha to tette her inne virker det som :)

Skrevet

Ja:) Cornelia blir 2 i mars og storesøster i juli:)))

Skrevet

Har en sønn på 1 år.Er gravid på nytt...9 uker på vei :-)

Skrevet

Fikk ei jente i april-06. Venter baby i april-08. Vi gleder oss masse:-)

Skrevet

Nå er jeg visst helt på bærtur. Ho kom i februar-06. Får skaylde på for tidlig ammetåke...

Skrevet

Takk for det!

Er jo ikke lenge igjen...

 

Men fikk i hvert fall ønsket mitt oppfylt, det rakk ikke å bli 2007-barn! :oD

Skrevet

Har ei jente på 16 mnd, født august 06, og venter baby april 08.. Er 23 uker på vei:)

Skrevet

Lillegutt kom i april 2006, nestemann ventes i slutten av juli neste år :o)

Skrevet

PS. Nå er jeg ikke gravid lenger...

Status endret fra gravid ett-barns mor til ikke-gravid to-barns mor! ;o)

Skrevet

Gratulerer -carina-!!!!

 

Ble litt nervøs da jeg leste første setningen, men mente å huske at du hadde sagt det var like før du skulle føde. Så leste jeg setning nummer to!!!!! ;) ;) Når fødte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...