Dollywood Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 gått opp 7 kg, og bare 19 uker på vei, fikk sjokk og begynte å grine i stad da jeg veide meg. nå begynner jeg seriøst å slanke meg til tross for jeg er gravid. har sikkert nok å gå på allikevel, jeg takler bare ikke dette her, hadde ikke lagt meg noe på samme stadie sist, men endte på 16+
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Det flater sikkert ut vettu jeg la nesten ikke på meg NOE før jeg var rundt 5-6 mnd på vei, men la på meg over 23 kg likevel :-S
ape Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Du kan jo ikke slanke deg når du er på tjukka. Men du kan jo spise sunnere enn du evt. pleier. Du skal spise for 1,1 og ikke 2. 7 kg på 19 uker er jo ikke ille. Tørk tårene og gå en tur i steden for å sitte å grine over noen få kg.
Elle melle deg fortelle Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Noen legger på seg mye i starten, andre på slutten. Er individuelt det der, det flater nok ut så ta det med ro du. Ikke sikkert du legger på deg mer enn sist alikevel:-)
Odine! Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg sender deg en klem! Selv om du har lagt på deg mye nå, trenger det ikke fortsette på samme viset. Dette er ikke tida for å slanke seg! Prøv å leve sunt, men spis deg mett!
fox`y Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 d stagneres sikkert ettervert.la på meg mye i starten me nr 2 jeg oxo.men de 10 siste ukene la jegnesten ikke noe på meg.. så du kan sikkert ta d helt me ro...Lykke til videre i svangerskapet:)
LizzyG Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Jeg la på meg mye i starten jeg også, men så flatet det ut. Gikk opp 19 - 20 kg tilsammen.
*Magic* Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Jeg la på meg 35 kg i forrige svangerskap, og nærmer meg samme økning denne gangen. Gikk ned 30 kg før jeg ble gravid igjen, så jeg begynte på 5+ nå med nr. 2. Jeg som var treningsnarkoman før første svangerskap har enda ikke kommet i gang med noe trening, men skal ta meg selv i nakken etter fødselen som snart kommer. Prøver å slappe av og kose meg med graviditeten, og ikke la ting som vekt stresse meg. Syns du burde prøve å gjøre det samme, for det er ikke bra å slanke seg mens man er gravid. Å spise sundt og holde seg i aktivitet er fint, men direkte slanking er ikke å anbefale.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Her kommer ein liten trøst: Har to svangerskap bak meg. Nr 1 gjekk eg opp 30!!! kilo, og nr 2 opp 25!!. Og da kom barnet 5 uker før termin. Alt er borte, og eg bruker den samme str som før nr 1. Og ingen aktiv slanking (for glad i mat til det). Så det går bort igjen. Men veit veeeeldig godt kva du føler no. Falt nokre tårer etter at jordmor kommenterte vekten min, men har ein fantastisk lege som fekk opp humøret mitt igjen. :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Hvis du sliter med dårlig selvbilde eller med å takle forandringene på kroppen din ville jeg anbefale deg å snakke med noen i stedet for å slanke deg. Det er helt normalt å legge på seg når man er gravid, og alle svangerskap er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå