Gå til innhold

Noen som mistenker kolikk?


brummemamma-

Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelig angst for at småen skal få dette - han har en del luftplager, noe som gjør meg lei meg siden jeg sliter med ammingen og han får mye mat fra flaske - innbiller meg at det gir mer luftplager.

 

Synes han har blitt mer og mer urolig på kveldene i det siste, og frykter at det bare er begynnelsen.

 

Noen andre som er redd for kolikk eller har babyer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan anbefale Dr.Brown's -flasker!

Da får ikke barnet så mye luft i magen..

 

Jeg fikk beskjed om at jeg skulle prøve den siden lillegutt fikk så mye luft i magen :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går ammingen så det suser, men det er det som gir lillegutt luft i magen......... Så jeg har nå begynt å gi flaske på kvelden for å få en rolig start på natten. Fungerer veldig bra!

 

Så brummemamma; det er ikke sikkert at det er at du ikke får til ammingen sin "feil" ;) Noen sliter med luft pga det ene og noen pga det andre. Blir fine unger av flaske og mme og=)

 

Men jeg frykter kolikk her og.... I går HYLTE han noe helt forferdelig i tre timer..... Har ALDRI opplevd at snupp hylte på den måten i fem min en gang...... Ikke moro! Vanskelig å se på at barnet har så vondt...=(

Får håpe vi slipper.

 

Ellers har jeg hørt mye positivt om kiropraktor mot kolikk, så kommer det her, tar jeg en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg synes og det er grusomt når de hyler- synes forferdelig synd på lillegutten da. Heldigvis gikk natt til i dag fint, han er skikkelig B-menneske enda og var våken til to, men ingen skriking - derimot har han vært veldig urolig og skreket en del i dag - så litt redd for kolikk enda.

 

Vi skal se an til over helgen, og skriker han mye blir det tur tl legen og eventuelt bestille time hos kiropraktor, eller akunpunktør- min mor er veldig klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...