Gå til innhold

Andre her som har så sterke kynnere at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det strammer seg enormt i ryggen--presser mot endetermen og magen blir hard....Det er jo ikke uutholdelig vondt men såpass sterke at jeg ikke klarer å snakke og må konsenterere meg om å puste å pese litt!

Har sikkert hundre sånne til dagen...blir litt sliten av det!!!!

Har tross alt 3 uker igjen til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har det også sånn... Må puste meg igjennom de, og har funnet ut at det eneste som pleier å hjelpe er en varm dusj hvis det går over lengre tid. Merker at jeg også blir sliten av det!!

Skrevet

Kjenner det igjen fra mitt første svangerskap..... Maserier antagelig... Hvis de varer over minuttet kan det være greit å snakke med føden i tilfelle de klarer å åpne deg litt.......

Skrevet

Lå inne på føden over natten for 6 dager siden men ingen modning...1 cm..så dem er jo ikke effektive bare sinnsykt plagsomme!!!

Har hatt det siden...er utslitt i ryggen...stråler også med i rompeskalken og girkrmper i låret

Skrevet

For min del tror jeg det kan være lurt å få det sjekket nå i morgen. Så jeg vet om det er noen modning el ikke. Snakket med jordmoren på sykehuset for 2 uker siden, og hun mente da jeg burde vente litt til. Og i tillegg ta det helt med ro fremover... Så har gått sånn i ca 3 uker nå. Men er nok som du sier, lite effektive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...