Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Det strammer seg enormt i ryggen--presser mot endetermen og magen blir hard....Det er jo ikke uutholdelig vondt men såpass sterke at jeg ikke klarer å snakke og må konsenterere meg om å puste å pese litt! Har sikkert hundre sånne til dagen...blir litt sliten av det!!!! Har tross alt 3 uker igjen til termin
la_mia_vittoria Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Ja jeg har det også sånn... Må puste meg igjennom de, og har funnet ut at det eneste som pleier å hjelpe er en varm dusj hvis det går over lengre tid. Merker at jeg også blir sliten av det!!
BlåklokkaVest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Kjenner det igjen fra mitt første svangerskap..... Maserier antagelig... Hvis de varer over minuttet kan det være greit å snakke med føden i tilfelle de klarer å åpne deg litt.......
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Lå inne på føden over natten for 6 dager siden men ingen modning...1 cm..så dem er jo ikke effektive bare sinnsykt plagsomme!!! Har hatt det siden...er utslitt i ryggen...stråler også med i rompeskalken og girkrmper i låret
la_mia_vittoria Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 For min del tror jeg det kan være lurt å få det sjekket nå i morgen. Så jeg vet om det er noen modning el ikke. Snakket med jordmoren på sykehuset for 2 uker siden, og hun mente da jeg burde vente litt til. Og i tillegg ta det helt med ro fremover... Så har gått sånn i ca 3 uker nå. Men er nok som du sier, lite effektive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå