Luans mamma Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Noen som har / har hatt denne? Jeg har leid denne fordi vi skal ut og fly og skal ha med bilstol som bagasje. Har nemlig en BeSafe Izi Sleep fra før,men den er så tung at da kan jeg jo omtrent ikke ha med meg annen bagasje uten å måtte betale ekstra... MEN, nå lurer jeg på om den kan være i det minste laget for gutten. Noen som vet hvor mange kilo den skal holde til? På Babykos sin hjemmeside står det fra 0-12 mnd, men det varierer jo veldig hva en 12 mnd baby kan veie da. Gutten min på 6 mnd veier nå 9 kilo.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Vi har hatt denne og var fornøyde,men vi byttet den ut da hun var 11 mnd. Det var i seneste laget, men vi ventet en stund på det nye setet! Tror hun var ca 9-10 kg når vi synes hun begynte å bli stor til setet.
Luans mamma Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Ok. Den får duge de 2 ukene vi skal farte rundt i bil på ferie rett etter nyttår. Takk for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå