Heaven har født::) Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Fikk ikke endret på mitt nick jeg heller. Slettet alt og registrerte meg på nytt, og da gikk alt i orden. Litt tungvindt, men det fungerer hvertfall. Bare et lite tips til deg:)
Stratos med 3 barn Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Ahhhh Tusen takk igjen! Skal gjøre det en dag jeg, det var lurt Ellers er det faktisk ei som heter Stratosen her også, men jeg antar du mener meg nå
Heaven har født::) Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Jepp det var deg jeg tenkte på Men søren for et nick da,blir sjokoladesyk jeg. yndlings sjokoladen min jo,hehe. Den er såååågod:)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg syns faktisk at stratos burde skifte nick til f.eks troika, for det er meget stygt å gi en stakkars gravid dame SYKT lyst på stratos hver gang hun er på dib.... spesielt siden hun bare spyr den opp etter at hun har spist den!!! Sliter litt med å holde på maten ja ( men siden jeg ikke liker troika har du min velsignelse til å hete det:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå