Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hei hei, Jeg er 38+1 idag og slimproppen har iallfall kommet litt av sånn gradvis de siste 3 dagene, har også brunlig utflod og merker litt nedpress. Det var også blod i urinen når jeg var hos jordmor for noen dager siden. Kynnere har jeg hatt i lang tid og tror ikke de er noe verre nå enn før. Kan det allikevel være lenge igjen tror dere? Håper jeg klarer å vente til nyåret iallfall:) Hva tror dere?
merete85 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 sist jeg fødet gikk slimproppen min gradvis i noen dager, når det var slutt gikk det en uke og da begynnte vannet å gå gradvis... man kan gå lenge etter at slimproppen er gått og andre kan det være start på fødsel.. ikke lett å si.. men lykke til i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Takk for det! Det er jammen meg spennende for tiden:) Noen andre erfaringer?
grand danois Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 sist jeg fødde gikk slimproppen kl.11 på dagen. jeg fødte kl 6morgonen etterpå
hieri Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hei,jeg har akkurat det samme..Er straks i uke 38. Ringte føden,og jordmor sa at det kan gå ca 2 døgn før fødselen starter..Meen..Tror det er litt fra person til person,ut fra det jeg har lest her inne på BIM..Jeg venter ihvertfall i spenning,bagen er klar og min mann er mentalt forberedt ( litt av en prosess bare det..hihi).. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå