Gå til innhold

en mann med temprament..hva hadde dere gjort hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

han begynner å kaste ting i gulvet..knuser tallerken..slenger dører og sånt så hardt at ting blir ødelagt..dette skjer når det klikker for han..

det skjer sjelden..men nok ganger til at jeg har begynt å bli LEI LEI LEI!! for nå er det ikke bare meg i bildet..vi har et lite barn på 7 mnd..og jeg vil ikke at hun skal vokse opp og se at faren hennes klikker slikt..

det er lov å bli forbannet noen ganger...men han er da faen meg voksen nok til å beherske seg!!!

terskelen for drittslenging til hverandre er også blitt lav.. han kalte meg "fitte kjærring" for første gang i dag..før var det bare "dust,teite kjærring". det ble så alvorlig..og jeg sa at jeg ikke vil være sammen med han mer.

forholdet vårt er komplisert..vi har egentlig holdt på slik fram og tilbake i 5 år.. vi er veldig forskjellige mennesker..men har prøvd veldig hardt for å tilpasse oss..vi har fine perioder også. har det bra sammen når vi ikke krangler osv..

det må også sies at han mye av tiden er i utl.i forbindelser med studier.jeg er stort sett alene med datteren vår. jeg er også blitt vant til å være for meg selv...huff det er så mye "støv i luften" mellom oss..men det jeg lurer på er hvordan dere hadde reagert hvis mannen deres hadde klikket slik? det skjer engang..du glemmer det..2 ganger glemmer det..men hvor lenge?!

greit,jeg sa noe som gjorde han irritert og sur...han hevet stemmen,,jeg hevet stemmen..men det gir vel ikke han rett til å oppføre seg slikt?!

jeg har så lyst til å bare dra min vei..men dessverre så enkelt er det ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei !

dette høres tøft ut,

Er det slik du vil datteren din skal vokse opp ??

Hvis ikke har du vel strengt tatt ikke store valget, sett hardt mot hardt, enten skaffer han seg hjelp med sinnet sitt eller du flytter ut !

blir ikke bedre eller enklere jo lengre du venter.

Slik oppførsel er totalt uakseptabel uansett ! ( selv om ungen ikke er tilstede skal du ha mer respekt enn som så) . Erfaringsmessig starter også mange voldelige forhold slik, jo lengre man lar det gå jo værre blir det !

Alier deg med forledre eller veninne slik at du har et midlertidig sted å dra ( ev krisesenter) og gi ham valget !

Lykke til ! husk du fortjener bedre !

Skrevet

Jeg har vært i et ganske lignende forhold. Vi var bare sammen i to år da, men det endte med at jeg slo opp med han fordi han begynte å bli voldelig.

Jeg syns du bør si til han (i første runde) at enten får han gå til psykolog eller så er det slutt.

I andre runde, hvis han ikke blir bedre, ville jeg definitivt gått fra han.

Synes synd i deg som må være i denne situasjonen nå. Men alt ordner seg til slutt :) Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde enten, og helst: Kastet han på hue og ræva ut. Eller så hadde jeg flyttet. Men så har jeg nulltoleranse for slikt tull.

Skrevet

Jeg har ei god venninne som opplevde at typen var slik. Det kom til et punkt hvor han slo henne én gang - da sa hun at han fikk enten gå til psykolog, ellers så var forholdet over. Han valgte psykolog og de er i dag lykkelig sammen på 12 året - han har forandret seg veldig og er snill som et lam. Forhistorien hans var en alkoholisert og voldelig far, samt en nevrotisk selvopptatt mor - han lærte aldri ordentlig å takle ting og hadde mye innestengt sinne og frustrasjon. Nå vet jeg ikke forhistorien til typen din, men still uansett krav til han - han kan ikke oppføre seg sånn på noen måte! Nå når dere har et lite barn sammen må det få slippe å vokse opp i slike utrygge omgivelser! Dere må faktisk ta dere sammen begge to. Du får gi han et valg, eller ta et valg selv.

Skrevet

reis før det er forsent

Skrevet

ta på deg skoa å gå!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...