Gå til innhold

mai/juni barn noen i moss/råde/fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei vi venter barn 1 juni ei lita jente og lurer på om det er noen andre her inne som venter barn rundt den tiden i østfold området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midten av juli, og vi bor i Råde...

Skrevet

Venter mitt første barn i juni og er fra Fredrikstad:)

Skrevet

hei hei så koselig da vi bor i råde vi også:)ha et riktig godt nyttår:)

Skrevet

hei alle fra østfold så koselig da hadde hatt veldig lyst til og samlet en gruppe sånn en gang i mnd eller noe med alle oss som får barn rundt den tiden er det andre som kunne tenke seg dette?

Skrevet

Hei!!

Vi venter vårt første gull 1 juni!! :) Artig at det er flere fra Østfold som venter omtrendt samtidig!! :)

Skrevet

Hei..

Ser det er noen her med ett ønske om å treffes. Vis dere går inn på menyen på venster side, den oransje, der står det bim-treff. I bunnen der står det med oransj skrift "treffsidene", innpå der finner dere østfold.. Vet det allerede er treff både i moss, særp og fredrikstad.

Jeg har aldri fått rota meg til å gå, men vet det er endel på treffene.. Bor forresten i rakkestad og venter en liten en i slutten av mai\begynnelsen av juni..

Skrevet

Jg har termin 18.mai, blir en gutt til. Bor I Fredrikstad

Skrevet

bor i saltnes og skal ha tvillinger 6.mai. regner m at de kommer ei god stund før.

Skrevet

Halden her. Termin 20 juni, men skal ha tvillinger, og da kommer de nok tidlig i juni (regner jeg med ;)

Skrevet

hei hei godt nytår ja da har vi termin samtidig da;)kanskje vi ses på fredrikstad sykehus;)hvor bor dere da?

Skrevet

godt nyttår alle sammen så artig at det er så mange av oss fra østfold her inne da:)er det noen av dere som kan anbefale den beste baby butikken kanskje rundt i østfold også;)

Skrevet

Godt nytt år til alle. Vi venter en liten gutt 2. juni. Vi bor i Fredrikstad.

Skrevet

Godt nyttår, alle dere østfoldinger!

Skrevet

Ja godt nytt år til alle sammen. Jeg er i fra Fredrikstad og venter mitt første barn midten av Juli :-)

Skrevet

Godt Nytt År =)

Jeg bor i Sarpsborg og venter ei jente rundt 22. Mai =)

Skrevet

Godt nytt år:) Jeg har termin 8. juli (mitt første barn) og bor i Rygge

Skrevet

tusen takk nanna;)og godt nyttår til deg og den lille i magen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...