Prinsemammaen Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Og gikk det greit? Gutten vår er 21 måneder, og han er for tiden på ferie hos besteforeldrene. I 3 netter har han nektet å ligge i sprinkelsenga, så han har ligget i stor seng, og dette har gått bra. Men i kveld skulle han plutselig ligge i sprinkelsenga igjen... Sambo og jeg har nå ominnredet rommet hans. Tatt ut sprinkelsenga og satt inn ny, "stor" seng. Lurer fælt på hvordan dette går. Han har nemlig en tendens til å drive og reise seg flere ganger før han sovner. Og så må vi legge han ned igjen. Han krever også at vi sitter der til han sovner.... Men det går vel bra.... Ellers må man vel bare sette inn sprinkelsenga igjen... :-)
Mille** Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Våre var 2,4 år, gikk helt knirkefritt, prøvde ikke stå opp på kvelden eller på morningen heller. Minsten har akkurat fått stor seng, har aldri sovet så godt som nå. ) Hadde ikke orket å begynne så tidlig som du, og hadde det blitt mye styr ville jeg satt inn sprinkelsenga igjen. ;o)
Medium fikk guttebass Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, det innlegget var som om jeg skulle ha skrevet det selv, HI. ) Vi har akkurat ominnredet rommet til minstemann og satt inn juniorsengen. Den skal testes 1. nyttårsdag. ) Han har ligget i vår seng en ukes tid pga full nekt i sprinkelsengen. Han er 23 mnd. Eldstemann byttet til stor seng da han var 19 mnd.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Vel, vi kjøpte inn ny seng til han til jul. Men han nekter å ligge der. Tenkte at siden det var halvannen uke med fri i jula og fordi vi venter en baby til, så skulle vi prøve i jula. Nå går han rundt og kaller seg "baby". Peker på meg og sier "mamma", peker på seg selv og sier "baby". Skjønner ikke hvor han har fått det fra og hvorfor han har begynt å plutselig kalle seg selv for baby....men men. Sengen står på rommet hans, så får han velge selv når han er klar : ) Han er 20 mnd.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Snuppa var 2åe i juli og vi kjøpte ny seng i sept okt. Gikk kjempe fint over all forventning egentlig
SuperMusa Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Hun var 1,5 år og det gikk helt uten problemer. Vi hadde snakket litt med henne på forhånd og det var stor stas med stor seng. Grunnen til at vi byttet så tidlig var at nr 2 skulle komme og han skulle arve sengen hennes.
Prinsemammaen Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2007 He.. he... Sprøtt. Skal prøve den 1. nyttårsdag vi også. Blir spennende! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå