Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Holder på å venne lillegutt av med å bli bysset i søvn og da blir det endel grining. Han er fæl til å snu seg og ,spesiellt, til å sparke av seg dyna. Jeg er på tredje kvelden med ingen byssing nå. la han ca syv og han har allerede vært våken 5-6 ganger.Virker som han liker veldig godt å sovne på den ene siden, og vet ikke om kanskje grunnen til at han våkner ofte er at det blir ubehagelig å ligge på siden så lenge. Tror dere en slik nattpose kan gjøre at han ligger mer i ro og sover bedre?
wonki Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 jeg brukte pose lenge på vår gutt fra han begynte å snu seg og reise seg i søvne. nå er han 11mnd og vi har sluttet å binde han fast. han roet seg helt i posen også når han var bindt fast og sov godt. nå sover han i pose men uten stropper og nå ordner han liksom mer selv. de klarer jo å snu seg litt i posen, men ikke rundt så i en periode tror jeg dette for noen er veldig bra. iallefall de som reiser seg i søvne slik min gjorde:) lykke til og prøv det noen netter å se.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hvilke soveposer anbefales? Vesla aker seg oppover og ender opp som en liten ball i det ene hjoernet.
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Vi har brukt soveposen helt siden gutten ble født og det fungerer kjempefint. Det eneste negative er at han nå er så vant til det at han ikke sovner uten pose og det kan bli litt mas når vi skal slutte med det.
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 har bare positivt å seie om pose. Roligare søvn, behalder dyna på, og eg slapp å bekymre meg. Ho er 14 mnd og brukar pose framleis. Har brukt den sida ho var 3 mnd. Anbefalar bruk av pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå