ny på vei? Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 tenkte jeg skulle kjøpe en bok til den kommende pappa. noen som har noen anbefalinger om barnet til førstegangspappaen?? kjekt å få andre sine erfaringer/syn
augustanr2 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 da vi fikk vår første fikk pappsn en lilla pocketbok som heter "verdens beste pappa" utrlog vittig skrevet men likevel masse gode tips når den lille er født...alt fra hvilken rekkefølge klærene skal på, som av og til kan være litt vanskelig helt i begynnelsen til ja jeg kommer ikke på noe nå.......hihi Men vi brukte den til en slags oppslagsbok de første mnd....og veldig fin tittel og da Anbefales
tryde Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 jeg kjøpte en bok som het "pappa kan alt" en håndbok for pappaer og betsepappaer. det er en humor bok, men gode tips fra eventyr til vaffelbaking.
Niem og Patrick Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Verdens beste pappa, Hakkespettboken for nybakte fedre er utrolig bra=)
Staark Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 "Verdens beste pappa" og "pappa kan alt" er av samme forfatter Den første er om barnet i magen/svangerskap og spedbarnet (står litt om mammaens reaksjoner også, greit å vite for en førstegangspappa ), mens den andre er oppfølgeren (med informasjon som "hvordan lage papirbåt", "hvordan flette hår"). Gode bøker begge to! Her fikk pappaen bok nr 1 like etter den positive testen, og den ble meget godt mottatt! Tror han har lest den to ganger alt,...i tillegg skryter han av den til kompisene sine som også venter barn. Bok nr 2 får han i gave fra meg og lillegull etter fødselen ("Verdens beste pappa" koster ca 200kr, mens "pappa kan alt" koster ca 350kr)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå