Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hun har termin 1. januar. I natt startet riene. Broren min ønsker at babyen skal bli født i januar, da. Men ser ut til at han ikke får ønsket sitt oppfylt, eller kanskje han får det ? Er 15-20 min mellom hver rie og det har holdt seg sånn siden i natt. Tror ikke jeg får sove i natt, og jeg som skal jobbe noen timer i morgen også. Var med på deres første fødsel, og er litt spent på om hun vil ringe etter meg denne gangen også..... Snart blir jeg tante igjen : )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Så spennende =) Hopper til hver gang jeg får mld her jeg! Svigerinna mi har termin 9.januar =)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Blir spennende for deg også, da : ) Blir helt tullete her, jeg....huff..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hehe ikke sant =) Er tante til ei jente fra før, og det er kjempe stas å ha noen å skjemme bort =) Andre enn sine egne liksom =) Så gleder meg veldig til å bli tante en gang til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå