madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 jeg 051083 han 030380 ser dere noe graviditet? salg/kjøp av hus? kanskje en ring på toppen??hihi tusen takk om noen tar seg tid!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 om du ikke er gravid blir du det snart i allefall.....spurte.....og det kom opp på første kortet......så spurte jeg om hus.....svar:graviditet.....så spurte jeg om giftemål.....svar:graviditet......hehe.....så kortene hadde iallefall et sterkt fokus på det som var viktigst her......såpass at de ikke gadd å svare på noe annet.......fnis....
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 hehe så først av alt blir jeg nok gravid da.. så satser vi på at resten faller på plass etter det!! takk skal du ha..
kaos83 Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 hea vennen:) Jeg tror også du vil bli gravid veldig fort, hehe dette blir spennende. Har dere begynt prøvingen allerede? eller er dere bare uforsiktige?
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 nei det er roligher i gården.. jeg vil egentlig vente nå jeg men ser vist ikke ut som det kommer til å skje.. hahahha et fint nytt år og takk for det gamle min venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå