Gå til innhold

jeg blør, uke 33 bare! HJELP!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

igår da jeg våknet var det litt mere vått i trusa, og innlegget var det tydelig utvannet blod farge. Ringte føden å spurte, kom ikke mye men tørka og prøvde med en tampong og da var det farge på det. Føden ville egentlig ikke ta meg inn men jeg sa det sku sjekkes. fikk belte over magen som registrerte spark og hjertelyd. den slo inn like mye på min hjertelyd, så virka ikke.. men siden di hørte lyden og di kjente sparka( pga jeg had spist sjokolade i bilen pga hysteri for å merke om det var noe liv i hu elr ikke..) så var det ikke noe farlig. di så på innlegget mitt men der var det ikke noe, bestemte seg allikavel for å ta en prøve, så lå med qtips opp i sjeden i 1 min, for å se om det evnt kunne være fostervann. konstanterte at det ikke var det og at blodet muligens kunne være pga kynnere.. Har hatt mye kynnere hele tida i maaaange uker uten å ha hatt en dråpe blod før.. men, men. da vi kom hjem fikk jeg vonde kynnere og følte meg ikke bra, tilslutt vondt å gå over gulvet bare, pga press under magen. og byttet innlegg flere ganger iløpet av kvelden, med betydelige mengder rent blod, ikke likt id hele tatt som på morran. i hele dag har det kommet litt så er noen flekker ikke så mye som igår kveld. var også en slimete blodig greie på papiret en gang. småvondt i magen og kynnere innimellom. HJELP!! Hvor lenge ska jeg gå sånn?? Er det liksom normalt?? uke 33 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvis du har en blødning som ikke stopper skal føden ta dette fullt på alvor,jeg hadde ringt tilbake å fortalt hva som har skjedd i dag,og be de sjekke deg igjen,en gruuundig sjekk,man skal ikke blø i store mengder i svangerskapet! Ring de igjen!!

Skrevet

Huff jeg hadde forlangt å få en ordentlig sjekk på føden. Du er jo tross alt bare i uke 33 ....

Skrevet

dei igjen, meg over her: Ja, var det jeg tenkte også. adri hørt elr lest noen steder at en kan blø av kynnere.. men, men. det er ikke mye blod, bruker bare truseinnlegg. idag er det mere tykt brun aktig liksom.. unnskyld detaljene meen..

Skrevet

Ok,men det er bedre å få en ekstra sjekk enn å gå å bekymre seg,har selv hatt blødninger i svangerskapet,men heldigvis har det ikke vært noe farlig eller skummelt,jeg ville ha ringt de tilbake...

Skrevet

Du burde ringe føden som de over sier.

Hvis du blør friskt blod så kan det være morkakeløsning! Nå aner jeg ingenting om mengden blod det da er snakk om, men mener man da hvertfall blør. Det kan sjekkes ved ultralyd tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...