Gå til innhold

Flere me IKM i uke 5?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da va den j..... tanta her ja....:( Så åver i 2 pp etter ma... Huff er utålmodig, vil ikke vente flere år såm sist!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, kjenner til d der...har ikke hatt en ma men en sa... og jeg gikk over til 2 pp etter sa ` en i dag:( sure greier....

er lei av å vente så lenge før d skjer noe...

men neste mnd er d våres tur...:)

Skrevet

Ja vi satser på det! Prøvd lenge før SA? Jeg ble gravid uplanlagt i sommer, ble så gla siden gutten vi har fra før kom via IVF, så nå er jeg så redd førr at vi ikke klarer dette på egen hånd! Huff! Håper så at det klaffer neste mnd, er redd jeg stresser litt med dette:(

Skrevet

Hei! Jeg har også fått TR og hopper i 2.pp etter MA:( Skulle egentlig hatt IVF med 1. mann, men hadde flaks, hurra! Og ble fort gravid igjen (uplanlagt i sommer), men mistet. Jeg er også kjempestresset og er redd for at jeg må ha IVF... Vil også at det skal klaffe fort, men vet også det er dumt å stresse. Grrrrrrr. Er litt før dere i syklusen, skal ha EL denne uken. Lykke til begge to:)

Skrevet

jeg hadde gått uten prevansjon i 2 år... så d har tatt litt tid... har ingen barn, oxo er alle rundt meg gravide eller akkurat fått.. så d er tøft til tider, men satser på d klaffer nå:)

prøve å ha trua hvertfall...tror jeg stresser for mye med det jeg også...

men d er ikke lett å ikke tenke på det, for d er jo noe vi ønsker oss så utrolig mye...

Skrevet

unnskyld at jeg spør , men hva betyr 1 pp?

Skrevet

1 pp betyr første prøveperiode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...