Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Mine er: Bli tynn før sommeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tilbringe vært sekund jeg kan med barna mine Flytt inn i huset... jippi Planlegge evt bryllup
WP-TLogPeanut Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Har et nyttårsforsett.. Det er å planlegge mer,få bedre oversikt over økonomien
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Sunnere kosthold og mer trening, som forhåpentligvis skal gi en 7-8 kilo i minus og strammere mage og rumpe. Gjøre ferdig utdannelsen min og komme meg ut i jobb! :-)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 den er god, skriver den opp på lista mi! Jeg skal også spare masse masse penger... hihihih
Milletrille Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Tenkte jeg skulle prøve meg på et sukkerfritt år!!!!! Helt seriøst! Eller i hvertfall begrense meg til godis EN dag i uka. Får dårlig hud, blir slapp og oppblåst når jeg spiser sukker, så er jo bare å kutte. Men jeg er avhengig de luxe,,,,,,, Også skal jeg bli flinkere ti å planlegge uka og gjøre klart ting kvelden før. Wish me luck!!
Mammarama=) Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har satt meg to nyttårs forandringer. Det ene er og bli flinkere til å telle til ti år jeg er sliten og mine kjære små er umulige...Føler jeg har kjeftet litt på dei i det siste=( det andre er som 99% av norges befolkning..Bli slankere til sommeren=) Ned 5kg..
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2007 Go girls!!!!
OsloMor Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Skal stramme mage og rygg,slik at jeg ikke må til fysioterapeut to ganger i uken, i tillegg til at det ser bra ut. Lese FØR forelesninger og gjøre alle frivillige oppgaver på skolen. Skal også bli mer tålmodig med mine små:-)
L.P.R Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Få tilb sprettrumpa jeg hadde før jeg ble gravid!
Gjest thricane Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 jeg og:( det dumme sukkeret... har lagt på meg 6 kg siste halvåret. arg.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2007 6 kg er jo ingenting! Jeg har lagt på 15kg....ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå