Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 utrolig mye bodylotion i en sofa?? mini har hatt det moro idag, jeg stod litt for lenge og stekte karbonader mens han var i stua og "så på film" moooooooooooooro
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 He he he:o) Oooooops!!! *flirer* Du kommer til å le av det om noen år, hihihihihihi....
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 hehe, håper det.. må jo innrømme jeg ser humoren i det allerede. tok faktisk bilde av han, lille rampen
hit og dit Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hehe! Det er også mulig å søle jordbærsyltetøy i taket! Det erfarte eg ein gang eg passa på søstra mi. =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det var jo faktisk skøy da, hihihihihihi:o)))
Gjest thricane Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 hehe:) skinn eller stoff? vet om noen som bruker spenol på skinnsofa:) det er forresten veldig mye blekk i en filtkalligrafipenn, spesielt hvis den demonteres i dusjen av en treåring. *ler*
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 stoffsofa... hehe, bra han demonterte den i dusjen, iallefall:-)
Gjest thricane Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 ja det kan du si:) sitter litt farge igjen i dusjen, men skal altids få skrubba det vekk. men må si jeg ble overrasket over hvor mye blekk han hadde utover seg selv. *flirer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå