Gå til innhold

Noen med peiling på vannkopper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er det, men hun våknet med en stor rød "kvise" og nå når hun la seg hadde hun en liten på haken. Hvor fort sprer det seg så vi vet at det er eller ikke er vannkopper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte det kom titalls hver dag når våres hadde det, men det var vist en hissig variant. De hadde vel over 100 vannkopper hver. Minst. Og det var ikke til å ta feil av, skikkelige blemmer, du så det med engang liksom. Men noen får jo få da, så vanskelig å si.

Skrevet

Kan høres ut som vannkopper. Storebror fikk ca. 2 første dagen og kanskje 3 til dagen etter. Tredje dagen var det fler, men han fikk ikke mer enn ca. 30 stk. Hadde ikke noe særlig feber heller.

Men du ser det når de begynner å tørke opp. Da får de det utseende som vannkopper på ill.foto har.

Skrevet

Det ser du i morgen!

Vår Jenny-Penny er akkurat ferdig med vannkopper!

Kan forklare deg mer på MSN om det trengs.

Hatt en bra jul da?

Skrevet

Da får vi se når hun våkner i morgen:o) Hatt en helt fantastisk jul! Bare synd at fri-dagene går så fort, er så deilig å være hjemme sammen alle 3.

Dere da? Jenny har fått dukkehus så vi ser henne bare når hun skal ha mer eple juice eller kjeks:o)

Skrevet

Her var det også dukkehus under juletreet. Lundeby til storesøster og Fisher-Price til Jenny. Men akkurat nå om dagen er geo-mag-kulene det helt store.

Hatt en fin jul vi også. Formen min er ikke helt på topp (nakke osv), men ellers bra!

"Rop" på meg på MSN om du tror det er vankopper.

Da anbefales heller en god aloe vera enn hvitvask fra apoteket, i tilfelle du trenger å handle i morgen formiddag! Husk paracet også! Jenny vår hadde så vondt i hodet

Skrevet

Jenny fikk Lundeby av svigers:o) Da kjøper jeg inn for sikkerhetrsskyld, jobber i morgen også vi butikkfolk. Roper om jeg trenger tips, takk for det. Ha en flott dag i morgen og de beste ønsker for det nye året!

Skrevet

Får håpe det ikke er vannkopper, samtidig som det er veldig greit å bli ferdig med det så tidlig som mulig!

Ha en fin nyttåsaften dere også. Sender de gode ønskene for året tilbake til dere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...