Gå til innhold

gravidklær fra laredoute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å handle litt der. Noen som har erfaring med disse klærne? Størrelser og kvalitet som normalt? Og undertøyet, er det bedre enn H&M, for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med å handle klær fra La Redoute. Det som jo er litt spesielt med denne katalogen er jo at det ikke er ett merke, men mange samlet på en plass. Adidas, Levis, Nike og alt mulig annet. En del designermerker er det også. De koster litt ekstra, men jeg har kjøpt en del på salg av disse og kvaliteten er veldig bra.

Har fått flere favorittmerker, bl.a soft grey. Rimelig i pris og god kvalitet. Har STOORE planer om å handle mammaklær der nå når den nye katalogen kommer på nyåret. ;) (mener å huske at f.eks Cocoon er representert der, og de er jo et kjent mammaklærmerke..)

Størrelsene er franske, så erfaringsmessig må du kanskje opp en størrelse, men det varierer også litt på merkene. Ikke noe sak å sende tilbake å bytte da... Bruk målebånd og få hjelp av enten nettsiden eller bakerst i katalogen for å finne så riktig størrelse som mulig.

Har dessverre fått utvida kreditten min på La Redoute i løpet av året som gikk... Ikke bra.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...