Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Var ute på tur med vesla i ettermiddag, det var mørkt og noen i området sendte opp raketter.. hun ble kjempefasinert og begynte å le!! Så jeg har lurt på da, om vi skal ta henne med ut dersom hun våkner i morgen.. Kun ut i bakgården da, ikke steder hvor de sender opp raketter. Er veldig usikker.... Hun er 6 mnd forresten.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg ville ikke gjort det, men er livredd raketter selv. Hadde vært en god grunn til å holde seg inne for min del:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Blir nok veldig oppspilt og vanskelig å legge igjen, iallefall snuppa her..... Så jeg hadde ikke gjort det. Den tiden kommer tidsnok, he he.....
har fått lita pia Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 ja koffer ikke..hehe er jo siste gang man får fyre laus raketter..men ville ikke gjort det selv;) vet ikke korsen ho reagere på raketta da...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror kanskje jeg kommer til å ta med meg bop ut dersom hun våkner i morgen. Får se an stemninga ute på gårdsplassen, er det folk som skyter opp raketter der får hun bli inne. Det er da nyttår bare en gang i året, jeg tror det er bedre å ta dem med ut så de får se hva som skjer og få en god opplevelse enn at de må høre skumle smell innfra og bli redde. Jeg regner da selvfølgelig med at du tar henne inn hvis hun blir redd ute, og at du ser an situasjonen:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det heller, de har jo ikke den gleden av smell og bråk når de er så små, heller omvendt. Mine eldste ventet jeg litt med før de ble med ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå