Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Driver med disse berømte knipeøvelsene og har noen spørsmål.. Går det an å "trene" lukkemuskelaturen i rompa? At man trener feil? Jeg trente masse her i 2-3 dager og kjente at jeg "knep" litt i rompa også innimellom. Merket etter bare 2 dager at det var stor forbedring der nede og at det var blitt strammere, men samtidig etter det har jeg fått veldig problemer med å gå på do. Det kjennes ut som at det har blitt for trangt baki der også. Føles som sandpapir som kommer ut Tror jeg hadde en hemoride tidligere, men det føles ikke likt som det. Er selve det når det åpner seg der. Selv det å prompe kan være vondt, om det må åpne seg.. Og et annet spørsmål: Blir man trangere også når man trener? Jeg vil nemlig ikke bli trangere, da det var mye bedre med samleie når jeg ikke var så trang.. Samtidig så må jeg trene mer, for merker at det kan komme noen dråper urin om morgenen.. Litt flaue spørsmål, derfor er jeg anonym
ifie Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg vet nok ikke noe om dette, men det første som slo meg var at kanskje du rett og slett er litt støl i rompa?? Det er jo muskler!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 tror kanskje ikke problemene med rompa har noe med knipingen å gjøre? er vel hemoridene kanskje? eller noe annet? tror kanskje ikke en blir så veldig mye trangere i sjeden av kniping, men en blir sterkere der slik at en kan kontrollere mer, også når en har sex så kan en liksom STRAMME for å eventuelt få det bedre for seg og mannen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå