NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 jeg lurer på om jeg reagerer allergisk på den. Hva gjør jeg da? noen tips. Ringen er i hvitt gull. Jeg vil ha akkurat denne ringen, for er allerede blitt veldig glad i den.
Gjest irismor Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Har du andre smykker i hvitt gull som du reagerer på? Sjelden at noen er allergiske mot gull. Men det kan skje. Synd når du har fått en ring du ønsket deg.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 nei, bruker sjelden smykker, og om jeg gjør er det mest juggel. Kan ikke bruke øredobber da, så er nok kanskje litt ømfintlig....
smakk Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje det går an å få et slags belegg på den, som en beskyttende hinne eller noe...? Vet ikke altså,men har hørt om noe sånt med nikkelallergi. Ellers kan det hende du reagerer på at det blir tett/klamt, hva om du prøver å ta den av og lufte litt innimellom? Kan jo hende at det blir for fuktig for huden etter håndvask og lignende..
grå :) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 hvitt gull er jo ikke rent gull da. eller for så vidt, gull er ikke kun gull det heller. hvitt gull er en legering av gull, sølv, kobber og palladium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå