niros Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet om det er salg på voice of europe nå. Det står på hjemmesidene til kjøpesenterne at salget starter 2. januar, men det er jo flere kjeder som har startet i romjua. Noen som vet hvilke kjeder som har startet (og da spesielt voice of europe)
Lykkeliten og jeg Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Halla tuppa ;o) Aner ikke, men er det ikke vanlig at salget starter ordentlig etter nyttår da? Virker som det som er på salg nå kun er rester etter jula og det er jo ikke så mye ;o)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Det er vel egentlig salg hos de fleste kleskjeder nå rett etter jul, og jeg tror nok at Voice også kjører litt rabatter o.l. nå i romjulen...
chill+enda en til Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Det er iallefall salg på Boys of Europe, rundt -30% på endel der. Er ikke den butikken herreutgaven av Voice da? (eller har jeg misforstått helt?...)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Ja, altså, de salgene som er nå er jo "rester" etter julen, og det stemmer nok at de ikke starter ordentlige salg på f.eks. nyheter før etter jul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå