Gå til innhold

Enda mer positive tester, enda sterkere også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp=)

Sitter nå med menssmerter...*sukk* lurer på når redselen skal gå over, håper ikke den forbarka tanta kommer.!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde mensmerter lenge etter ikm jeg :)

men nå kjenner jeg ike så mye til det lengre nei..

Gikk over for 3-4 dager siden det..

Så disse smertene er helt normalt :)

Skrevet

Åh, tusen takk=)

Det gjør godt å høre, men ikke like enkelt å tro på liksom=)

Men det slår vel inn en vakker dag, når magen er stor... hehe=)

Erbare så vant til svaaaaake positive for så å få mensen, men denne gangen har jeg hatt svake positive fra onsdag-fredag. sterkere fra lørdag- mandag og veldig sterk i dag så det er nok ikke reprise fra tidligere, tusen tanker i sving=)

Skrevet

jeg har hver gang ikke testet før noen dager etter ikm..men sånn jeg har forstått det så er det vanlig å ha svake tester før ikm, og sterkere positiv på ikm eller dagene over :)

Så det hørest jo lovende ut dette da :)

Skrevet

Joda, det gjør det.

Det beste hadde vel vært å ventet til i dag eller om noen dager før jeg testet=)

Men det er helt umulig for meg å lavær... hehe=)

Flink du da som venter så lenge, misunnelig på den egenskapen=)

Skrevet

flink og flnk ..denne gange så var jeg tenkt å teste før min samboer dro på sjøen så jeg fikk fortelle det når han var hjemme..men testene kom i posten samme dag som han dro..da var jeg to dager over ikm..testet en tirsdag..og planen var å teste den lørdagen..visst den var negativ teste mandagen dagen før han dro..men pga juleposten så kom testene så veldig sent i posten hehe

Så jeg hadde nok testen en dag før ikm visst jeg hadde fått det som jeg villa hehe

Så han måtte jeg nok bare fortelle på sms når han var på reise nedover til dit han skulle..

Han er vekke 5 uker..så hadde ikke kunnet ventet til han kom hjem hell..jeg måtte jo fortelle de nærmeste venninnene mine det da :)

Og har jo lovet han skulle være den første som fikk vite det..derfor ble det slik..

Skrevet

Aha... såpass ja=)

Jaja... at posten er sen kan noen ganger være bare en fordel, men av og til en fryktelig bakdel=)

Denne gangen var det bra for min del at den va sein=)

Klart ens kjære må være den første som får vite, tross alt barnefaren=)

Skrevet

Hola Chick!! Godt nytt år til deg snuppa. Ser ut til at det blir et veldig bra år. Hvordan er formen din? Du tror på de positive testene nå?? Du må jo det...Skal vi ta en tippekonkurranse om det er 1 eller 2 der inne? Jeg tipper 2. c,")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...