chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Så i morgen drar jeg og leverer inn ny hos legen i håp om at den er positiv nå slik at jeg kan prøve å bearbeide nyheten og starte å glede meg over det=) Negativ prøve hos legen fredag, til tross for svake positive hjemme siden onsdag... IKM tisdag som kommer.
hemmelig :) Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer saa masse !!! Har dere proevd lenge,IVF siden du ruger paa 2 ?
har4barn Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Så koselig å se deg her inne! Krysser fingrene for at også doktoren får klar pos. test. Gratulerer!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Tusen tusen takk=) Har prøvd på egen hånd i snart 2 år, og hatt to tidlige SA`er... Så håper de sitter fast begge to=) Krysser fingrene for morgendagen, og håper det kan slå inn da=)
hemmelig :) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Trodde det var deg Har vaert paa bligravid paa likt med deg, men ikke saa lenge. Tror nok ikke du har noe aa frykte fra den testen hos legen, er liek sikre de hjemme
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2007 Takker=) Jeg drar å får levert en urin prøve nå=)!!
anja,R Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 hei,,, lykke til skal kryse fingrene for at du får det svaret du vil ha,,,,du har jo testet pos hjeme til no så dette skal gå bra skal du se,,,,,, masse posetive tanker til deg :-) tvi tvi tvi
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 Takk takk=) Fikk negativt der nede også, men det dukket jaggu meg opp et svakt kryss hos dem også etter hvert=) Så de annsåg dette for positiv test, svak vel og merke men positiv!!! Skal levere ny onsdag og ta blodprøve også=) Så jeg kan vel snart slå meg til ro med dette!!! Håper jeg klarer det, vil liksom ikke gå opp for meg dette, at det faktisk ER våres tur denne gangen!! De bare lo av meg når jeg sa jeg har 9 positiv hjemme=) hehe...
anja,R Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 humm da får vi bare håpe at den blir sterk pos snart da,, men husker jeg ikke feil så har du vel likke pasert ikm enda? ja er ikke no godt å gå rundt i uvishet da, bedre å få et klart svar da, ja ikke sant er ganske så uvirkelig dette da, får vel bare smøre seg med litt tolmod å se til uka da.... tvi tvi får man si da å håpe på det beste:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2008 Anja 68=) IKM i dag jeg og sterk positiv test, ingen antydning til mens eller noe=)
anja,R Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 så supert da :-) da håper vi på at tanta har tatt seg en lang ferie...
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 1. januar 2008 Jepp=) Satser på det, har vel aldri hatt så sterke positive tester på en ikm dag før=) Så må la det begynne å synke inn nå=) Skal på UL i uke 7 så det går vel inn etter det=)
anja,R Skrevet 1. januar 2008 #13 Skrevet 1. januar 2008 ja men da skulle jo det vere et pos tegn det da vil jeg tro,, det er no det jeg satser på di andre gangene jeg testet pos så var jeg 2 uker å mer før det ble pos, denne gangen var jeg kun 6 dager over, så håper at hcg produksjonen er slik den skal være, men får no et svar den 14 da skal jeg til lege å ta ul,
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2008 Okay=) Det er nok som det skal skal du se=) Ønsker oss begge lykke til fremover=)
anja,R Skrevet 1. januar 2008 #15 Skrevet 1. januar 2008 ja det er no det eneste man kan håpe på da,,, jepp vi får gjøre det:-)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #16 Skrevet 1. januar 2008 da vil jeg si gratulrer siden du fikk en sterk positiv test på ikm dagen får nok det på legen også skal du se Lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk=) Ja håper på en sterk positiv hos legen i morgen=) Det må den bare bli.. Så håper den/de sitter fast og så kan jeg telle dager til UL=) Og da blir det spennende å få vite hvor mange som er der, føler selv det er 2=)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #18 Skrevet 1. januar 2008 ja kan jo hende du har full klaff og at begge sitter det hadde jo vært strålende da Men en har du iallefall
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 1. januar 2008 Ja hadde vert topp med to,men så lenge det er noen inni der og blir der værende så spiller det ingen rolle hvor mange, 1 eller 4=) hehe... Hvor langt er du kommet?
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #20 Skrevet 1. januar 2008 jeg er 6+2 idag så er ganske så tidlig enda ja tiden går jo sååå sent:) Gleder meg til å få mage og kjenne spark igjenn jeg Er 6 år siden jeg fikk minste mi..så jeg har jo glemt så mye allerede hvordan ting var
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. januar 2008 Ja sant=) men du er jo to uker forran meg.. mye det.. hehe=) Jeg er i dag på testdag, men i følge babyverden er jeg 4+1. Skjønner ikke denne utregningen jeg, kan du hjelpe meg kanskje?? Kjenner til det med tiden som aldri beveger seg, bare snirkler seg fremover i et ufattelig tregt tempo=) Jeg gleder meg også til å få mage, kjedelig å bære på hemmeligheten på en måte, vil rope ut min jubel så snart jeg får den frem i meg selv=) Ja det er 4,5 år siden min kom til verden så alt har jo gått i glemmeboka=) hehe....
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #22 Skrevet 1. januar 2008 terminkalkulatoren regner ut fra 28 dagers syklus visst du ikke skriver inn noe annet jeg hadde ikm på en søndag og skifter uker på søndager. Så derfor er jeg 6 +2 idag.. 4+1 så er det vel regnet ut fra du hadde ikm i går? visst jeg ikke tar helt feil
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. januar 2008 Hmmm, da må jeg inn og endre noe. Har IKM i dag jeg...=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 1. januar 2008 Da har jeg endret, for IKM-testdag i dag. Dette er jo ICSI forsøk så de går vel utifraen 28 dagers syklus da? Er jaggu ikke sikkert på dette=) Hehe... Men nå har jeg endret det så da erjeg 4+0 i dag=)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #25 Skrevet 1. januar 2008 da mener jeg du skal være 4 fullgåtte uker idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå