Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 piano:o)) hi hi hi... Et veldig gammelt sort et:o) Tror det blir pent i den nye stua:o) Kællen tror jeg er gal.. høhø)
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Ha ha, stilig!! Hadde gjerne hatt det hvis vi hadde plass =) Kan du spille da?
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Ja, kan spille litt.. Tok privat undervisning da jeg var mindre og gikk på musikk skolen. Men, spiller best uten noter egentlig, hi hi.. Spiller du og??
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Nei, dessverre... Har alltid hatt lyst til å kunne det. Er jo stilig å ha uansett ;-) Har noen venner vi er på fest hos av og til som har piano. Blir alltid veldig moro ut over kvelden - he he.
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 He he he he, Awwwwhh, den har jeg ikke tenkt på)) *ler* Ja, jeg synes det er så koselig med piano hjemme:o)
ifie Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Åh, så heldig du er!! Hva i all verden koster et veldig gammelt piano?? Når jeg får meg stort fint hus vil jeg også ha piano! (Kan så vidt "Lisa gikk til skolen"... )
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Jeg vil å ha Eller Kasper vil ha Han spiller på pianoet te farmora si hver gang vi er der mens han roper og synger ;P Men her har vi ikke plass desverre ;( Grattis med nytt piano og nytt kjempe lekkert hus
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer! Høres flott ut å ha et piano i stua. Jeg har lyst på det selv når jeg får en stue som er stor nok. Kan ikke spille selv men tenkte prøve å lure lillebop til å ville lære seg:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. desember 2007 Ja, har aldri hatt sånn stor stue før, så det skal bli kost! Hihi, betalte ikke all verden nei.. Fikk pruta litt da, så det kommer vel på en rundt 1500,- Er veldig gammelt, og en bekjent skal hjelpe meg å stemme det da.. Men, jeg falt helt for det.... Elsker å blande gamle og nye møbler.) Jeg er vist skapbudeie iflg sambo:o)
piano♫ Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Gratulerer :-) Pianoet er et flott møbel - og så er det ekstra morsomt når det blir brukt. Seinest 3. juledag hadde vi jamsession her hjemme. Vi har piano, saxofoner, klarinett, gitar og kontrabass (+div. trommer) her hjemme, så var det noen som hadde med bass og forsterker, samt slagverk. Spilte til klokka var 4 om natta :-). Kos deg med spillinga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå