♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Og NEI, jeg er ikke gravid... Jeg tar to CB EL tester pr. dag, og fikk negativ test onsdag morgen 12.12, mens den ble positiv samme ettermiddag. Det vil si at jeg skulle hatt EL ca torsdag 13. eller fredag 14. desember og IKM torsdag 27. eller fredag 28.12. Vi hadde kun sex 12. og 13. des. For 10 dager siden var jeg igjen sikker på at jeg ikke er gravid (for det vet jeg alltid en uke før IKM), men ennå har ikke TR vist seg. Selvfølgelig måtte jeg teste allikevel (ettersom jeg kanskje kunne ha feil magefølelse..) og testen som jeg tok i går var knall NEGATIV. Har heller ingen graviditetssymptomer. Denne måneden brukte jeg Crincone, kan det være grunnen til at TR ikke kommer? Jeg har aldri opplevd dette før.. eller kan jeg ha hatt flere EL denne måneden og at TR først kommer 14 dager etter siste EL? Føler meg som en skikkelig grønnskolling med en gammel råtten kropp som svikter meg totalt. Håper noen har noen kloke svar til meg. "Velkommen" 21. pp..... Klem fra en deppa
maritmora Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Hallo gammel (p)røver. Har nok ikke noen kloke ord å gi deg, men ville bare si at så lenge tante rød ikke viser seg er det jo en sjanse for at du kan være gravid.... Krysser fingrene for det jeg! Hold oss oppdatert da...
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Dessverre ingen fare for at jeg er gravid... jeg kjenner kroppen min godt, så graviditetstester er egentlig helt unødvendige. Jeg har ennå ikke fått mensen, og testen jeg tok på morgenurin var like negativ som i går... Ettersom det er 17-18 dager siden jeg hadde sex er nok alt håp ute uansett denne pp.... For første gang savner jeg TR, hvis den ikke kommer snart får jeg jo ikke startet på neste pp.... Noen andre som vet hvorfor TR er forsinket når EL var for 16-17 dager siden? Skjønner ikke helt dette for jeg har aldri opplevd det før... Klem
mollymamma Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Hei gammel (p)røver Har lest et eller annet sted at crinone kan føre til at TR blir noe forsinket. Er det første gang du tar det etter EL? Jeg har også fått crinone, men skal først ta det etter positiv test. Ellers - jeg fikk positiv EL-test i dag, og krysser nå fingrene for at vi klarer å lage en bitte liten nyttårsspire. Lykke til videre, og må 2008 bli året der vi knekker babykodene
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hei Jeg har også lest at Crinone kan føre til at tanta blir forsinket, så kanskje det er så enkelt, mye kan tyde på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå