ifie Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 En venninne fortalte at da hun var liten baby badet hun myye. Moren hennes hadde lært(?) at når babyen gråt skulle den bades, så lille jenta badet flere ganger i døgnet, hun! Heldigvis fikk hun nok mat innimellom øktene Noen som gidder å fylle i baljen klokka halv fire om natta??
kulepenn Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Høres ut som et råd som våre "besteforeldre" gav. Et barn skal ikke bades tørr! Den sarte huden er fabelaktig til å rense seg selv. Skal ikke bades for mye da ødelegges fettet i huden.
ifie Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Det gikk bra med venninnen min, da. Moren hennes ble vel trøtt av å fylle i baljen til alle døgnets tider, ås det varte nok ikke så lenge. Uansett morsomt alt man gjør "feil" som uerfaren førstegangsmamma!
heldigec Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Er jo ikke så rart det da. Varmt vann lindrer eventuelle magesmerter så det hjalp helt sikkert veldig bra på gråten. Om det er sunt for huden er en annen sak, men jeg synes ikke det er så "gæli" jeg da. Men høres jo litt slitsomt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå