Gullklompane mine Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har vært forkjølet i snart ei uke og blir bare tettere... Har sovet utrolig lite i det siste, så får håpe jeg ikke må føde før tiden. Har lurt litt på å ta kontakt med legen, men det er vel ingenting de kan gjøre likevel?? Trenger sårt litt søvn og kvile.
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hvis du er så nær termin, og føler at du blir sykere, ville jeg kontaktet lege.
1stor1liten =) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 uff da, føler med deg! for noen helger siden hadde jeg omgangsyken og spydde et halvt døgn. nå har jeg 14 dager igjen til termin og har fått uvi igjen, vondt. håper på bedring snart! du får hjelpe med paracet for søvnen
Gullklompane mine Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Ja, får prøve med en paracet. Slitsomt i lengden dette her. Har lurt på om jeg kan ha bihulebetennelse. Har på en måte vakum i hodet.. litt dårlig forklart.. ;-)
meg og gutta Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var også syk sist fødsel og det er ikke noe særlig. Jeg hadde kjempvondt i halsen og var så tett at jeg ikke klarte å puste gjennom nesa, hadde vondt i hele kroppen og hadde ikke sovet ordentlig på flere døgn. Hadde hatt det sånn i fire dager så var heldigvis litt bedre under fødselen enn jeg var to dager før. Husker jeg tenkte at naturen sikkert har ordnet det slik at det ikke går an å være syk samtidig som man føder, men slik er det nok ikke... Men du kommer gjennom det og babyen kommer ut :-) Men ring legen for hvis det er noe som kan fikses med medisiner er det jo fint. Hvis ikke bruk dagene til å slappe av for å bli frisk. Man skal jo egentlig ikke ta nesespray når man er gravid, men legen min sa jeg kunne ta en spray før jeg la meg fordi det var viktig at jeg fikk litt søvn så jeg ikke var helt uten overskudd. Håper du blir bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå