Tusta og lille Mathilde Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er ny her, er 34 år gammel og mamma til ei lita jente på 19 mnd. Er alene med henne, men samarbeider godt med pappaen hennes. Ekstra tøft nå som det er jul og nyttår, men men..ser fremover og gleder meg over koselige dager sammen med henne! Noen andre alenemammaer her tro? Koselig med en sånn side, hvor alle er litt eldre:-)! Ha en fin kveld!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hei, Så flott at dere samarbeider så bra. Veldig bra for lille jenta. Kan tenke meg at juletiden blir litt ekstra tøff i en sånn situasjon. Velkommen inn til oss og vi håper du vil trives her. Vi er en flott gjeng, thi hi....
Bellen^2 Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Hei hei:) Jeg har akkurat fylt 33 år og har en liten krabat på snart året. Håper du og veslejenta har hatt en fin julefeiring. Så bra at du og pappaen samarbeider bra, det gjør det mye lettere for alle:) Håper du vil trives her.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Hei på deg og velkommen hit. Noen alenemødre er det nok ikke her, så vidt jeg vet da! Vi er hovedsakelig en gjeng med førstegangs over 30 fra Oslo/omegn som møtte hverandre i graviditeten, og hadde jevnlige treff i byen. Vi fant fort ut at det var supert å dele alle de dumme spørsmålene med noen :-) Hyggelig at det kommer flere hit til oss, det er fortsatt godt å ha hverandre, og spørsmålene har ikke blitt færre etter at de små kom til verden! Tøft å være alenemamma tenker jeg, men det er jo bra dere har et godt samarbeid. Det er viktig for vesla at dere kan beholde en god tone :-) Forresten så er jeg 34 år og har ei jente på 10 mnd :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 hei hei og velkommen inn hit til oss :-) Her er det bare koselig å være, har hatt utrolig mye støtte i gjengen inne på dette forumet Selv er jeg 32 og har ei datter på 9mnd. Nyter hvert minutt nå frem mot permisjonsslutt, funderer fælt på hvordan livet skal bli når hun må i barnehage og jeg ut i jobb. Men vi får ta de "problemene" når de kommer :-) Må være tøft å være alenemamma til tider og som du sier spesielt rundt høytider som er så familieorienterte, men dere er jo en liten familie du og tulla di :-) Ønsker dere et supert godt nytt år!
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Hei hei og velkommen til oss! Alltid koselig med noen nye "fjes" her inne. Håper dere har hatt en flott jul og nyttårsfeiring. Og at dere får et flott nytt år. Jeg er 31år og har ei jente på snart 10 mnd. Går forresten jenta di i barnehage? Eller er du hjemme ennå? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå