Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 gutten vårpå 21 mnd har aldri vært lett å legge, men nå etter en febero og forkjølelse i jula er det håpløst.Så sint og skriker og skriker selv om jeg alltid sitter hos han.Er 26 uker gravid igjen så mulig jeg ikke tåler så mye som før, men jeg blir gaaaaal...Er jo mest redd for at han har vondt noe sted, for i dag har han vært survete i hele dag etter å ha startet dagen kl 4.30...Noe lurt jeg kan gjøre hvis det fortsetter slik??Tips og lure råd mottas med takk
Mammaja 120107 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Gutten vaar er ogsaa vanskelig aa legge. Det hjelper litt hvis vi klarer aa time leggingen slik at han er troett, men ikke overtroett, men han graater alltid naar han blir lagt. Har ingen glimrende raad men det som hjelper meg og min fustrasjon er aa lese et blad eller en bok mens jeg sitter ved siden av han. Da har han meg der, uten aa faa oppmerksomhet, samtidig som jeg kan faa tankene paa noe annet. Vet ikke om han har vondt noe sted, men det er ikke rart om han sutrer naar han har sovet saa daarlig om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå