Gå til innhold

Dere som har dreamy bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er knottene på siden for å få ned kalesjen sinnsykt harde eller er det bare på min? Trodde først det var en iq sperre på den, men det gikk da til slutt... Den blir kanskje bedre etterhvert?

Og hva i all verden er den svære svarte posen som følger med til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knottene skal presses nedover og ikke vries rundt, ellers er det nesten umulig å få det til=)

Svær svart pose? tror ikke jeg at jeg fikk med... regntrekk? men vi fikk med gjennomsiktig regntrekk da...?

Skrevet

Jada, skjønte at de skulle dyttes ned og ikke vris... men klarer det kun om jeg står bak baggen og presser med tomlene... ellers er det umulig...

Den sorte store posen er som en mega bh-vaskepose.... Har både regntrekk og insektsnett utenom... Og den er for liten til å være en oppbevaringspose til hele bagen... Og ikke står det noe i bruksanvisningen heller...

Skrevet

Ok=) hehe får ikke til noenting utenom å ta av baggen jeg (har buzz) så sambo tar seg av alt det der. Du kan prøve å vri litt på dem og så presse dem nedover sier sambo, mulig de står i litt feil vinkel...

Hm, nei da skjønner jeg ikke hva det kan være. fikk ikke noe sånt selv... Kanskje det er DEN som er iq-testen?=)

Skrevet

Tror den posen er til å oppbevare bagen i. Hadde noen tråder om den på bim husker jeg ;)

Men jeg tror ikke den følger med på alle, jeg fikk iallefall ikke med på min (vi har en av bagene fra Speedien)

Skrevet

Ja det var vår første tanke også.. men den er for liten til å putte bagen oppi...

Skrevet

Vi fikk slik pose og aner ikke hva den er til. kanskje til å oppbevare alle adapterdelene osv når de ikke er i bruk?

Knottene er harde, jeg måtte stå bak vogna for å få de ned.

Skrevet

Hmm, det var merkelig... Da aner jeg ikke hva den er til.

Forøvrig, når det gjelder knottene; jepp, de var trege her også i starten, kom seg heldigvis etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...