Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er jeg utakknemlig? Bare lurer av og til... Har en herlig frisk sønn Er friske begge to til tross for at jeg har noen små vondter. Har en nydelig kjekk og snill mann som gjør ville gitt meg hele verden om han kunne i tillegg til sin utholdende kjærlighet og omtanke. Har familie som er friske og som bryr seg om oss. Skal snart "lage" bror eller søster til mini. Har en stor flott leilighet som jeg trives i. Har flott dyr ny bil. Har gode jobber (ca. 400 000 i årslønn) begge to. Skal bygge drømmehuset, tomta er kjøpt. Har flere gode venner som vi er kjempe glade i. Får høre fra andre at vi er "pene" og vellykkede. Jeg klarer likevel ikke å la være å fokusere på at vi har større gjeld enn jeg liker (er litt overbekymret), at jeg veier 5 kg mer enn jeg ønsker å veie og at jeg og mannen ikke er like stormende forelsket som før.... Jeg prøver å minne meg på at jeg jo er super heldig, men detter likevel ned i litt selvmedlidenhet innimellom.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 beklager, men ja, du høres ganske utakknemlig ut
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Det høres ut som at du tar ting litt for gitt... Du har kanskje hatt så lite motgang i livet ditt, at du ikke vet å glede deg nok over tingenes tilstand? Når det er sagt, er du sikkert ikke alene om å tenke som du gjør. Jeg kan også ta meg selv i å tenke negative tanker selvom jeg burde være overtakknemmelig over det meste. Det er nok litt sant i at "mye vil ha mer"...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Takk for svar :-) Har noen av dere lagt ut på skravle for meg?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hvis du mener du har for mye lån så får dere kvitte dere med enten den flotte bilen eller dempe planene for huset litt da, så slipper dere det problemet. Finnes mange fine nye biler som ikke er så fryktelig dyre, hvis dere må ha helt nytt. Syntes også du høres bortskjemt ut. Problemet med lånet har dere jo selv sørget for ved at alt skal være så fint og flott. Og hvis dere har en samlet inntekt på 800.000 i året, klarer dere veldig fint å sette av litt penger i mnd. og spare litt, eller å betale mye på lånet pr. mnd. Eller sløser dere bort alle pengene hver mnd.?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Nei, vi klarer å å betjene lånet vårt selvsagt. Men synes at det er slitsomt å måtte passe på og tenke over pengebruken. Liker å kunne kjøpe det vi trenger når vi ønsker det. Nå må vi faktisk tenke over hvordan vi bruker pengene slik at dem varer hele måneden. Takk for svar forresten og kan du legge dette på skravle for meg?
maria isabell Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 hadde årsintekt på 198 tusen før skatt ette 4 års utdannelse,hadde bare fri annakvar lørdag og kvar søndag, jobbet langt utover ettermiddagen....trur du må tenke litt, dere har det utrulig bra...viss du føler dere hår for mye lån....kjøp billigere hus eller billigere bil...eg har ikke bil...har heller ikke lån....kjøp etter inntekt.....
maria isabell Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 5 kg er du kvitt på et halvt år, forhold må en jobbe med...har en vert sammen noen år krever det arbeid for å holde forelskelsen ved like....kjøp et rekkehus da vel. de er billigere en å byge drømmehuset....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 Litt feil fokus ja.. Men du sliter ikke med depresjon? Eller er det bare disse tigene som plager deg? Prøv å fokusere på de tingene som er bra.. Ellers kan du få ta en prat med meg for å sette tingene i litt perspektiv! Jeg sliter med overvekt etter fødsel (40 kg), angst og depresjoner! Tør ikke gjøre noen ting! Sliter med et dårlig selvbilde osv. Jeg skulle gitt veldig mye for å ha en bra betalt jobb, veie bare fem kilo for mye og bygge drømmehuset! Være pen og vellykket!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Herregud..du hørres helt teit ut,-( Jeg har dyr bil, dyrt alt...liksom, er det bare for og skryte det da?? Men nå er det nå slik at de som ofte ser mest "velykket" ut er ofte de som sliter mest:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå