frupigalopp67 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 jeg har sjekket fra dag 10 og ikke funnet eggøsningen enda i dag dag 16, jeg pleier å få positiv egg løsning dag 11-12. fikk eggløsning dag 12-14 i forrige mnd og da gikk jeg på dobbel pergokur. noen som har erfaring om dette, takker for svar
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg går også på Pergo annenhver måned, og får positiv EL test ca dag 16-18... jeg har hørt av gynekologen at en ofte får lengre sykluser når en bruker Pergo, men jeg har av andre brukere også fått høre det motsatte. Lykke til, du får nok EL denne måneden også!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei... Jeg går på pergo, tok eggløsningstester men slo ikke ut en eneste gang iløpet av hele syklusen. Var å tok blodprøve for å se om jeg hadde hatt eggløsning rundt dag 20.. Den tilsa at jeg hadde hatt det.. Jeg har fått beskjed at det kan komme til å variere fra mnd til mnd når eggløsningen er.. Men begynte du på dobbel kur, og har gått ned til en pille om dagen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå