Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg elsker det som tilbehør til stek og ribbe i jula.Blir ikke jul uten:)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 jepp, hører til i jula det :-D
Libido- Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jepp jeg og mini spiser det ofte, men sambo liker det ikke.
Elle melle deg fortelle Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Spiser det, men absolutt ikke glad i det...
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 jaaaaa!!!!! fikk det ikke på julaften, så jeg skal gompe i meg en haug i morra, for og ta igjen!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 elsker fersk, både kokt og rå.... frossen smaker bare vassent og ekkelt...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det synes jeg er godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå