Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har en bebiss på snart 5 mnd. Han sover hele nettene (uten noe mat) og sover til 10 neste dag (i vår seng). Vi legger han kl. 19.00, ingen problem å legge.. Han får frokost (grøt og mme, 150 ml), middag (180 ml mme) og kvelds (grøt og mme, 150 ml) så er han i seng... Får han alt for lite mat? Dette er jo bare 3 måltider til dagen! Jeg ser det er flere her som gir myye mer enn dette... Men han er fornøyd og klager ikke=) Blir liksom litt urolig og tenker på om han ikke får nok mat, er jeg en dårlig mor osv... heh... men han legger jo godt på seg uansett da... Hva mener dere??
Jeenie Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg mener at om han virker fornøyd og mett så er det nok. Men en kan jo være litt obs på om han blir mer sulten. _Jeg_ ville nok hatt et lunsjmåltid innimellom frokosten og middagen da, litt fruktmos eller noe sånnt.
ifie Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg mener du er heldig som har en baby som sover så lenge... Ja, jeg syns det er lite mat, men du sier han legger godt på seg og er blid og fornøyd, så da er det vel nok for han! Selv om jeg tror og syns er det nok best å høre med helsestasjonen. De vet bedre enn meg!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jenta mi er 6,5 mnd og spiser ikke mye hun heller, 100 ml melk 5 ganger i døgnet, og 50 ml grøt formiddag og kveld, men hun veier allikevel over gjennomsnittet og er blid som sola!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå