Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 hvor mange her kan si de aldri har latt seg stresse av babyen, eller at dere har masse overskudd og ikke slitne?syntes så mange venninner og jenter her sier det er så stress med barn, men jenta mi har ikke klart å få meg trøtt eller sresset en gang på de 3 mnd hun har vært i denne verden... selv når hun gråter(de få gangene hun gjør det) blir jeg ikke stresset og liknende.. mange mødre som blir super stresset når barna gråter... er det bare meg som er utrolig heldig med mi lille snille prinsesse??
LRMG Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Har aldri hatt det så fint jeg! Bare rosa er det vel ikke, men sammenlignet med jobbhverdagen min før, så har jeg mye mindre stress og mer overskudd nå som jeg går hjemme. Blir jo lei når han gråter, og har vært litt sliten nå som mannen min har vært syk i lengre tid slik at jeg har vært "alenemor" og lillemann i lange perioder har våknet ca hverannen time for å få mat om natta. Eneste gangen jeg har vært skikkelig stressa, var da han gråt helt hysterisk og utrøstelig halvannen time i strekk (antagelig øreverk). Ellers gråter han stort sett bare hvis han er sulten eller trøtt, og det er jo lett å fikse. men uten bæresjal hadde det blitt mer mas og mye mindre kos!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Babyen stresser meg ikke noe særlig nå for dagene nei, men 3 åringen og 5 åringen kan få det til å småtilte et par ganger daglig, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå