cherstii Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Nå er jeg 16dager over, tok test igår og den viste negativ=( Venter litt for å ta en ny test jeg... noen som vet hva dette kan evt komme av?? (hvis jeg ikke er gravid)
kropp Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Leste på uke til uke at det kan gå uker før man tester positivt
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Hvis du IKKE er gravid, kan det skylles hormonene dine! Jeg gikk 35 dager over IKM og plutselig kom den! Om du tenker mye på det så kan det være hormonene dine altså.. Men kan hende du er gravid å, og har for lite hcg i kroppen. Klem
Skatt i magen :) Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 jeg er 11 dager over ikm nå... å jeg tester også negativt.. jeg håper og håper jeg... krysser fingrene..
Jalla is back Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Samme med meg :-) Hadde IM 16. des og inne mens ennå :-( Og tester negativt hele tiden. Er nok bare hormoner dessverre, tror jeg........
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Jeg vil bare si ifra til dere som er langt over IKM nå! Vil råde dere til å reise til legen for en blodprøve! Veit hvordan det er å gå lenge over, som jeg skrev over her så gikk jeg hele 35 dager over! Ikke no moro! Og i det jeg skulle bestille time kom TR.. Kjipt? Ja!
anja,R Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 hei der skal jeg vere enig med silje*spiresnart,,, jeg var på dag 63 sist jeg fikk mens,, var så frustrert testet sef bare neg,, kom meg til lege fikk vite at kroppen min hadde godt i dvale på en måte hadde ikke hatt eggløsning den syklusen så fikk pergo får å få kroppen på rett kjør i gjen, nå er jeg snart i uke 5, så der gjorde pergoen det den skulle for meg da, du får ha lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå