Frk.Forvirret Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Hvordan visste dere for sikkert at det var det rette å gå fra deres mann/samboer? Og hvordan har livet blitt etter bruddet? Jeg vet at jeg ikke passer til å leve i mitt ekteskap, men vet ikke om jeg tør å gå, heller.... Frykten for å være alene resten av livet er stor. Og så har vi to barn... Men livet nå er ikke bra for min mann eller jeg. Uff, vanskelig.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg visste at det var riktig når jeg traff han jeg er sammen med nå. Han viste meg hvordan det egentlig skal være, og han tillot meg og være meg selv, uten at jeg følte meg som en idiot. Så jeg flyttet, enkelt og greit. Tiden etterpå, og tiden nå, er helt på trynet. Barnefar og jeg samarbeider ikke om noe, og sees kun i retten.. Så en vanskelig tid, absolutt, men det var verdt det, både for meg og jenta..
Gjest irismor Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Vi hadde ingen barn sammen så da var det nok litt lettere enn når man har barn. Mne jeg vil nå si at det å skille seg fra xgubben var det beste og smarteste jeg noensinne har gjort. Mitt liv etter bruddet forbedret seg sånn ca 200% Jeg fikk et helt nytt liv, kunne gjøre det jeg ønsket og kunne bruke min tid og penger på meg selv. Jeg fikk råderett over meg selv igjen. Men som sagt vi hadde ingen barn sammen. Er nok mye mer å ta hensyn til når det er barn inne i bildet. Men du skal også ta litt hensyn til deg selv. Barna har også godt av at mamma har det bra. Stor klem.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 jeg viste at det var riktig fordi vi ikke snakket sammen og fordi han sluttet og inkludere meg i ting. vi var begge helt enige om at det ikke ville gå. men er du i tvil så syns jeg dere skal prøve familieterapi. dumt og dra også angrer du. da vet du ihvertfall at du virkelig har prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå