Gå til innhold

¨Når hadde dere sex igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ventet dere før dere hadde sex igjen etter fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 6 uker her også.

Hadde ks jeg da, så hadde jo ikke noe evt sting eller var noe sår nedentil.

Hadde bare litt reduserte magemuskler, men det gikk fint når jeg fikk ligge under :D

Skrevet

Ca 8 uker nå siste gangen, renselsen varte i 7 uker!

Men første gangen tok det over tre mnd, hadde en kjempetøff fødsel med både klipping og revning, masse sting både fremover og bakover...

Skrevet

Her ble det en uke kortere for hver fødsel, hehe... ca 5 uker etter første, 4 uker etter andre og 3 uker etter tredje. Hadde lite renselse nå siste gangen.

Skrevet

Er 10 mnd siden jeg fødte, og har ennå ikke hatt sex.

Jeg er alenemor da så det er sagt.

Men GUD som jeg savner sex nå.

Skrevet

ventet 5 uker..

Skrevet

6 uker første gang og 3 uker denne gang. Hadde sydd 1.gang men ikke 2.gang.

Skrevet

3 uker, men det skal nevnes at vi hadde en veldig lett fødsel :)

Skrevet

Huff nå føler jeg meg litt rar... men vi har fortsatt ikke hatt sex og jenta er 4,5 mnd.

Jeg gruer meg så innmari... er redd det gjør vondt (selv om jeg ikke revnet noe spesielt). En annen ting, jeg orker rett og slett ikke. Er trøtt på kvelden. Hun legger seg jo rundt kl 22. På dagtid er jo mannen min på jobb, så jeg vet ikke helt når vi skal få gjort det... ;)

Noen tips forresten?

Skrevet

Hopp i det! :-) Blir bare verre om du utsetter det. Si til deg selv at du har lyst (selv om du føler du ikke har det), ta en god dusj eller bad slik at du føler deg lekker og bruk god tid på forspillet. Om dere liker slikt kan jo en novelle eller film være til inspirasjon, klespoker eller hva som helst. Ofte må man ha litt sex før man skikkelig får igang lysten igjen er min erfaring. Og bruk ettermiddagen tiil å pirre hverandre litt med små berøringen, litt lekeslossing, frekke kommentarer osv, hva som enn faller seg naturlig for dere.

Skrevet

Prøvde etter 8 uker, men det var så vondt at vi ga oss. Fullførte samleie etter 3,5 mnd men det var ikke til særlig nytelse for meg. Har ikke prøvd etter det, gruer også fordi det var så vondt sist! Her er problemet at jeg ble klippet og sydd så etter 8 uker var det fortsatt vondt..nå er problemet at det er så tørt osv siden jeg ammer, ikke noe bedre med glidekrem heller:( Heldigvis så stresser ikke samboern meg, men tror vi skal prøve igjen snart, hvis bare sjansen byr seg ;-)

Skrevet

Må legge til at jeg revnet etter alle mine tre fødsler, men ikke har synes det var vondt i det hele tatt med sex igjen etterpå, selv ikke etter første hvor jeg hadde ruptur grad 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...