April76 er på overtid! Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er i uke 34 og har hatt voldsomt med nedpress de to siste dagene... Hva mener dere? Er dette tegn på at noe er på gang eller er det bare til å kaste beina på bordet å ta tiden til hjelp? Takk for alle svar, og håper det blir mange
sydilla Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Siden du er i uke 34 syns jeg du snakke med lege/jordmor om dette og evnt få tatt en sjekk. Det er ikke noe å trakte etter at det skjer noe nå for å si det sånn... Det behøver ikke å bety noe som helst, men det kan gjøre det.
April76 er på overtid! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 takk for svar mammamora Dytter...
Adelina2 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Har hatt nedpress ganske lenge jeg nå..er i uke 35 nå..trykker seg nok litt ned i kanalen men har ikke sjekket det noe mer
April76 er på overtid! Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2007 dytter igjen og håper på flere svar...
merete85 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 hei.. jeg har hatt nedpress siden jeg var 30 uker på vei og har ikke sjekket dette noen av gangene jeg har vært på sykehus for vekstkontroll.. de sier bare at det kan være hodet som begynner å feste seg.. i tillegg har jeg stikking nedentil, kynnere og mens smerter.. kan hende legene er mer rolig siden jeg er 2gangs fødene.. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå