Gå til innhold

Vognpose.......trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny vognpose til mini på snart to år. Har voksi nå, men synes ikke den er så god lenger.

Har sett litt på nettet. Odenwalder virker ganske grei. Noen som har denne? Har tenkt litt på lammy XL. Er det noen som vet om det er den lengste?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lammy xl og er veldig fornøyd. men mini er bare 1 år. den andre odenwalder er lengre, så hadde nok gått for den siden han er 2 år

Skrevet

Har Oldenwälder, og er superfornøyd.

Har også en lammeskinnspose som er 90 cm, men Oldenwälderen er mye lenger.

Skrevet

Odenwalder holly er vel lengst, men lammy virker "bedre". Er litt usikker. Mini er ikke så lang da..

Skrevet

vi bytta ut voksien vi hadde til snuppa.. hadde en 0-3 års pose.. huske ikkje ka den hete.. men allerede før snuppa va ett år ble den for lita, så endte opp med odenwalder.. å den e helt kanon!

Skrevet

å herregud.. ikkje spør meg om spes navn.. hehe... elendig der.. det e allefall en mørkelilla dunpose med en teddybjørn bakom hodet... å den e masse lengre enn voksi.. allefall den voksien vi hadde som va med sånn klips.. som man kunne bruke til sovepose åsså...

Skrevet

Hehe! Da er det sikkert holly du har:-) Takker for hjelpen!

Skrevet

Jeg er super fornøyd med voksi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...