*Lissi* Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Skal kjøpe ny vognpose til mini på snart to år. Har voksi nå, men synes ikke den er så god lenger. Har sett litt på nettet. Odenwalder virker ganske grei. Noen som har denne? Har tenkt litt på lammy XL. Er det noen som vet om det er den lengste?
November 2 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 jeg har lammy xl og er veldig fornøyd. men mini er bare 1 år. den andre odenwalder er lengre, så hadde nok gått for den siden han er 2 år
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Har Oldenwälder, og er superfornøyd. Har også en lammeskinnspose som er 90 cm, men Oldenwälderen er mye lenger.
*Lissi* Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Odenwalder holly er vel lengst, men lammy virker "bedre". Er litt usikker. Mini er ikke så lang da..
M-N & sassy-susie Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 vi bytta ut voksien vi hadde til snuppa.. hadde en 0-3 års pose.. huske ikkje ka den hete.. men allerede før snuppa va ett år ble den for lita, så endte opp med odenwalder.. å den e helt kanon!
M-N & sassy-susie Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 å herregud.. ikkje spør meg om spes navn.. hehe... elendig der.. det e allefall en mørkelilla dunpose med en teddybjørn bakom hodet... å den e masse lengre enn voksi.. allefall den voksien vi hadde som va med sånn klips.. som man kunne bruke til sovepose åsså...
*Lissi* Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 Hehe! Da er det sikkert holly du har:-) Takker for hjelpen!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er super fornøyd med voksi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå