Gå til innhold

små rips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere blåser alt opp, og krangler om alt ! hvem som har glattest hår, hva andre gjør og ikke gjør. er dereså perfekte? nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm.....kalles krangleside? Og hvem kaller du smårips? Du som lager en krangel om dette? Er du så jævla perfekt? Nei? trodde ikke det.....

Skrevet

joda mått le godt når jeg kom inn og leste noen av innleggene her inne på kranglesiden.., er ikke perfekt på ingen måte men biter ikke på innlegg som er lagt ut for å få i gang en krange som ikke dreier seg om spørsmålet engang..

Skrevet

"dere blåser alt opp, og krangler om alt ! hvem som har glattest hår, hva andre gjør og ikke gjør. er dereså perfekte? nei!"

Hva pokker hadde det med små rips å gjøre?

Skrevet

bare får å vekke irritasjon for dere:-)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva små runde sure bær har med dette å gjøre. Disse bærene er jo meget gode med litt vaniljesaus:-)

Skrevet

Smårips=fjortiser=krangler hele tiden om uvesentlige ting!!

Klarte du ikke lese tegninga hockeypuck??

Skrevet

Det eneste som vekker irritasjon her er det overflødige mellomrommet i overskriften din, HI.

Skrevet

Æsj, jeg ville ikke spist de småripsa her inne med vaniljesaus på! Men er enige i at de er sure....

Skrevet

Jeg vet i hvertfall forskjellen på smårips og små rips.

Skrevet

nei det stemmer nok ikke måkeskrik!

Skrevet

"Smårips=fjortiser=krangler hele tiden om uvesentlige ting!!

Klarte du ikke lese tegninga hockeypuck??"

Hmmm... Krangler om uvesentlige ting ja. Tror du skal passe deg litt nå HI. *fnis fra en smårips*

Skrevet

hehe, dette er faen meg det beste forum..du kan legge ut et innlegg og så sørger andre for å skrive dritt nedover,..jeg er Hi og har ikke skrevet noe annet enn disse to..hehe må le:-) magisk

Skrevet

Nei? Er det sant? Svært så morsomme aktiviteter du har på gang!

Skrevet

skal ingenting til for at noen fyker opp..ja dette var knall gøy...håper ingen smårips følte seg truffet, var egentlig ikke ment slik som det kanskje hørtes ut:-)

Skrevet

" smårips "

Se, den kan lære! Betyr det at den har hjerne?

Skrevet

åja her har vi hun som elsker å pirke på skrivefeil..

Skrevet

hehehehehehe, ler så jeg griner her, bærkorg:)) Tror jeg er litt overtrøtt:)) "se, den kan lære"!!!!! Helt vidunderlig komentar:)))))))

Skrevet

"åja her har vi hun som elsker å pirke på skrivefeil.."

'Elsker' er vel å overdrive.

Skrevet

Wow, lenge siden jeg har blitt kalt smaarips gitt! Sist gang det skjedde var utafor den lokale burgersjappa, og det kom fra de kule gutta med röyk. Maa si jeg föler meg fin naa.

Skrevet

kan vel ikke være så lenge siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...