Gå til innhold

Hva mener dere???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboren min reiser vekk i begynnelsen av februar i 3 dager,jeg har ikke termin før 8 mars,men allikavel,alt kan vel skje når man ikke har så lenge igjen??? Og han skal langt vekk au,så d er ikke bare å ringe til han så er han hjemme,,,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for det..Så får dere krysse fingrene=)

Skrevet

Selv om alt KAN skje, er det heldigvis ikke så ofte det skjer noe som helst før tidligst 3 uker før termin. Håper i allefall det, siden jeg og har termin 8 mars, og har planer om å være med jobben på tur første helga i februar.... Men skjønner godt du er bekymret!!

Skrevet

Er det jobb eller ferie? Sjansen for at du skal få en mnd før tiden er kanskje ikke så stor, men hvis du føler det veldig ukomfortabelt bør han ta hensyn til det. Hadde det vært meg, og jeg hadde andre familiemedlemmer tilgjengelig i nærheten, hadde jeg ikke hatt noen problemer med det.Selv om han skal reise langt tar det jo som regel lang tid fra man kjenner at noe er på gang til ungen kommer ut. I hv.fall hvis du er f.gangs fødende.

Skrevet

Ja jeg er første gang,d er m jobben... Og jeg har ikke noen familie her uten om pappa,mammaen min døde her i oktober....

Skrevet

ikke bra at du går rundt å er redd for å være alene heller...

jeg selv blir alene en uke, da er jeg i uke 36/37, for samboer skal på jobb. jeg har en venninne jeg skal ringe til hvis det skjer noe, så setter samboer seg på første fly HVIS det skulle skje noe.. det gjør det sikkert ikke.. men jeg synes det er helt greit.. men har jeg ikke hatt noen å ringe til har jeg kanskje tenkt annerledes..

Skrevet

Vel, jeg har termin om 14 dager og mannen min er på fjellet frem til tirsdag... ;-) Skjer det noe nå, så rekker han det ikke (fem timers kjøring), men vi har tatt sjansen på det. Synes ikke man trenger sette alt på hold bare fordi det nærmer seg termin, men det er jo en helt personlig mening. Vi er alle forskjellige. Du og samboeren din må finne den løsningen som passer best for akkurat dere!

Skrevet

Han kan vel fint rekke det på 5 timer? Eller har du hatt styrtfødsler før?

Sist var mannen på personalseminar når det var 3 uker igjen, men han holdt seg edru når alle kollegene tok av på kvelden. Så lenge han har mulighet til å komme seg hjem i rimelig tid, så er det jo ikke større problem enn du gjør det til selv. For veldig mange tar det minst et døgn fra riene starter/vannet går til selve fødselen.

Denne gangen er det jo helt uaktuelt at han reiser bort og gir meg ansvaret for en toåring helt alene -- ikke bare er jeg i dårlig form, men om ting starter vil jeg helst ha mulighet til å tenke bare på meg selv.

Skrevet

Spiller jo ingen rolle så lenge dere ikke er gift! Dere er jo bare samboere og når dere får barn sammen så øker jo sannsynligheten for at dere blir skilt! Sambo, sirkuselefanten må jo få lov til å gjøre hva han vil, dere børe holde voksenlivet på avstand så lenge som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...